3 doden zeewolde

shit man, ik lees dit nu pas, k wis t helemaal niet. egt heel erg kut. medeleve voor ouders en familie, en ook vrienden natuurlijk. en hoewel ik daar nooooooooooit kom, vindi k dat nu ik dit lees er tog maar s grondig naar gekeke moet worde door gemeente, en er moet egt wat aan gedaan worden.
leg dan het fietspad parralel aan weg, niet er tegenaan, maar stuk dr vanaf, recht en goed breed, of laat scooters daar gwoon op de weg rije. wat n stelletje lompe k*thoe*en van die gemeente.
 
hmmz......Net even gekeken naar die scooters, staan hier op het bureau. Maar die zijn echt helemaal total loss....er zit nix meer op aan de voorkant, maar dan ook echt nix.
 
deserteagel said:
leg dan het fietspad parralel aan weg, niet er tegenaan, maar stuk dr vanaf, recht en goed breed, of laat scooters daar gwoon op de weg rije. wat n stelletje lompe k*thoe*en van die gemeente.

Allemaal onmogelijk wat je hier nu zegt :|
 
Echt te erg dit.. Ik heb zelf ook wel eens bijna een ongeluk op die dijk gehad. En het is er echt niet overzichtelijk, als er auto`s rijden wordt je altijd verblind en zie je echt helemaal niks meer. Hopen dat ze nu iets veranderen aan die gare dijk!
In ieder geval sterkte voor familie en bekenden
 
Sterkte voor de nabestaanden! Fietspad is inderdaad kut .. kwam rond die tijd uit starlight en om half 3 regende het echt teringhard dus dat bevorderd het zicht nou ook niet bepaald ...

Condolaties voor de gasten uit zeewolde!
 
Erg jammer dat dit gebeurd :'(
Weet nog niet wie het zijn, maar moge ze rusten in vrede..


Nu zullen we ook wel weer een nog slechtere naam krijgen.
En hoop dat ze nu eindelijk is iets aan die dijk gaan doen (waarom moet er eerst altijd iets gebeuren voordat er actie word ondernomen? |()
 
En dan denk ik niet dat ze iets aan de dijk gaan doen maar aan het brommerbeleid :( Ze zullen zeker nog strenger gaan optreden....
 
Het fietspad is breed, en er is geen begroeiing. en de weg is recht en goed te overzien. De drie droegen allen een helm.

Uhmm, dat fietspad vind ik nou niet bepaald breed:S
En het is dan wel een rechte weg, maar met 10343 kuiltjes en 13432 hobbeltjes...
Ik ga binnenkort gewoon via de Ossenkampweg (H)
 
InsaneMalebrain said:
Erg jammer dat dit gebeurd :'(

En hoop dat ze nu eindelijk is iets aan die dijk gaan doen (waarom moet er eerst altijd iets gebeuren voordat er actie word ondernomen? |()

Dat is idd vaak het geval. Echt jammer dat het altijd zo moet....
 
toch best wel hard, als die weg écht zo slecht is als dat jullie beweren, waar ik wel vanuit ga aangezien jullie het natuurlijk beter weten als ik (kom daar nooit) dat de politie dan zo'n bericht vrijgeeft.
over dat de weg goed overzichtig is etc, alsof ze ergens onderuit willen komen ofzo:|

Medeleven voor ouders, familie en vrienden!
 
peteRS said:
Ik ga binnenkort gewoon via de Ossenkampweg (H)


's Nachts mag je op de Ossenkampweg ook wel oppassen. Daar rijden ze best wel heel erg hard :X

Maar ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren. Het fietspad is best breed (kunnen makkelijk 2 scooters langs elkaar rijden).
Zo ziet dat fietspad er dus uit:
P7180417.jpg


Toevallig heb ik nog wel rond dat tijdstip de brandweer weg horen gaan...
 
Last edited:
InsaneMalebrain said:
Erg jammer dat dit gebeurd :'(
Weet nog niet wie het zijn, maar moge ze rusten in vrede..


Nu zullen we ook wel weer een nog slechtere naam krijgen.
En hoop dat ze nu eindelijk is iets aan die dijk gaan doen (waarom moet er eerst altijd iets gebeuren voordat er actie word ondernomen? |()


Anders hebben ze geen reden om er wat aan te doen.
 
geen lantaarnpaal niets... waaraan moet je dan de weg herkennen? het maanlicht?
kan wel inzien dat het NIET leuk rijden is snachts op zo'n weggetje
 
InsaneMalebrain said:
's Nachts mag je op de Ossenkampweg ook wel oppassen. Daar rijden ze best wel heel erg hard :X

Maar ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren. Het fietspad is best breed (kunnen makkelijk 2 scooters langs elkaar rijden).
Zo ziet dat fietspad er dus uit:
P7180417.jpg


Toevallig heb ik nog wel rond dat tijdstip de brandweer weg horen gaan...

En die brandweer zagen wij dus weggaan:) En toen zagen we ook die zwaailampen op de dijk enz....

Maar ik vind toch niet dat het echt breed is. Je kan er wel makkelijk met z'n 2én naast elkaar daar niet van. Maar net ook op het nieuws, het lijkt wel alsof ze de gemeente beschermen enz...
 
Back
Top