3 doden zeewolde

Klopt, dat bord hangt er iid heel vaag.. En als je nog een flinke snelheid hebtop de snelweg en je komt er achter dat je ineens toch af moet slaan dan ga je die bocht te hard in(waar je eigenlijk maar 50 mag). en die bocht is erg scherp, en dan vlieg je er al snel vanaf... Kwam er zelf laatst ook langs met mijn moeder, en we schrokken er zelf ook een beetje van dat we ineens links moesten, maar gelukkig zagen we het op tijd.

Ik zelf kwam ook uit Index en wij zijn daar bij die weg ook opeens de snelweg afgegaan, wij vonden dat al heel raar. We zijn toen gewoon via de ring almelo borden naar Zwolle gaan volgen en daarna borden richting Deventer omdat we op de A1 weer wilde komen wat uiteindelijk ook gelukt is.

Verder besef ik me dat ik ze als een van de laatste gesproken heb. ;( :'(

onduidelijk wegwerkzaamheden borden, en wat doet de regering, snel borden veranderen..
dus opheldering of het daardoor is gekomen zal er wss ook niet meer komen...

Rastabasta said:
Was niet in de bocht gebeurt hoor, maar gewoon op de snelweg zelf. Waren een bus, een vrachtwagen en een personenauto bij betrokken:S

Klopt de bus zat vol scholieren daarachter reed een personenauto die inelkaar gedrukt is door een vrachtauto die daar weer achter reed.

de bus maakte eerst een botsing met een auto, die auto reed door.. en de bus ging stoppen, toen knalde een personenauto achterop.. en toen achterop personenwagen weer een vrachtwagen.. personenwagen helemaal geplet en meteen in brand..

jahhh.. als krantenbezorger ken ik de feiten te goed..ook wel logisch als k een uur lang kranten lees.. :rolleyes:

Lars. said:
Ik vind het nogal nutteloos dat ze uberhaubt onderzoek doen, naar hoe hard ze hebben gereden enzo, lekker fijn voor die familie om te weten dat het hun eigen schuld was, niemand heeft er toch meer wat aan nu..
Het is natuurlijk verplicht, maar er zou maar uit zo'n onderzoek komen dat de wegmarkering niet goed was?
Alchol word zoals hier beneden staat alleen gecontroleerd met toestemming. Erg naar allemaal...

Ik zelf kwam ook uit Index en wij zijn daar bij die weg ook opeens de snelweg afgegaan, wij vonden dat al heel raar. We zijn toen gewoon via de ring almelo borden naar Zwolle gaan volgen en daarna borden richting Deventer omdat we op de A1 weer wilde komen wat uiteindelijk ook gelukt is.
Sterkte...

Probeer rombout te bellen maar iedere keer staat zijn telefoon uit :?

Dude waar ik vaak me in de trein zit en bij mij op de VU zit komt uit zeewolde, deze week afsluitende colleges voor tentamen hij zou ook gaan zei ie maar hij is beide keren niet komen opdagen ... zat er bij de slachtoffers ene roald?

Back