3 doden zeewolde

Radio nieuws.....

Wat trouwens ook zo is, als je vanaf haderwijk komt schijnen die lichten van de auto's je echt gigantisch in je gezicht. De lichten van een auto richten autotmatisch wat naar rechts, en dat is nou net waar jij rijd. Je ziet echt helemaal nix.......
 
je kan wel langs elkaar, maar als je ff iets opzij gaat door windvlaag ofzo(wat op de dijk soms erg hard is) en het regent nog eens hard zodat je nix ziet, kank me voorstellen dat je elkaar raakt
 
InsaneMalebrain said:
's Nachts mag je op de Ossenkampweg ook wel oppassen. Daar rijden ze best wel heel erg hard :X

Maar ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren. Het fietspad is best breed (kunnen makkelijk 2 scooters langs elkaar rijden).
Zo ziet dat fietspad er dus uit:
P7180417.jpg


Toevallig heb ik nog wel rond dat tijdstip de brandweer weg horen gaan...

Damn ik begrijp dat je snachts daar dus geen ene reet ziet.
en door dat smalle weggetje, lijkt me logisch dat je dan op elkaar knalt, want je bent zelf al bezig met concentreren om op dat weggetje te blijven en dan let je ff niet op en dan!!!

En met automobilisten dat ze je verblinden ken het goed.
vooral die moderne met die felle lampen, je wordt gewoons verblind:S
 
als ik er zou hebben gereden zou ik denk ook een ongeluk hebben gehad... je gaat nooit aan de zijkant rijden op zo`n klein kl*te weggetje als je geen berm langs je hebt...
 
Midden in de nacht, het regent en je rijdt misschien 70 kmpu ... wat doe je dan? Precies, je gaat over de streepjes rijden zodat je niet per ongeluk in de zachte berm raakt want dan lig je in het water ...

En als je dan op het laatste moment een tegenligger ziet...

Of rijden jullie in dit soort situaties keurig aan de juiste kant van het fietspad? Nou ik niet ... maar dat kan dus nog gevaarlijk zijn zoals je ziet
 
Onder die begroeiing zitten gr0te keien, waar je dus ook niet relaxt op valt.

Dit is het eerste stuk van de dijk en nog het minst kutte stuk. Aan het einde van het plaatje draait de weg met de autobaan mee.
 
Zo klote, de jongens lagen gewoon moedeloos te lijden op de grond, en geen van ze kon de alarmdiensten waarschuwen...
 
mijn medeleven aan de ouders kameraden en familie van de slachtoffers

dit zet je toch wel aan het denken.
en elke keer dat je zelf bijna tegen auto hebt gezeten flitst je nu even voorbij
 
filmpje gezien plaatje gezien en ik denk dat je daar echt geen moer ziet en dat je gewoon over de witte streepjes gaat rijden.

en de politie zegt dat het goed weer was en het nieuws zegt dat het regende.

als het regende dan zie je ook geen flikker door je vizier.
 
wat een kutzooi weer.
het ergste is dat dit iedereen kan overkomen, waar dan ook.
doet me maar weer eens beseffen dat het leven elk moment over kan zijn...
rip.
 
mad_gertje said:
als het regende dan zie je ook geen flikker door je vizier.

Klopt, en als je dan ook nog die autolampen in je gezicht hebt is het helemaal nix meer. Ik heb een paar maanden over de dijk moeten rijden in het donker, je ziet al heel weinig omdat je erg verblind wordt, met de regen is het nog veel erger maarja.....
 
Is wel erg dat dit gebeurt maar als ik 's avonds op die dijk zou rijden met zulk flutweer en slecht zicht dat gaat er bij mij wel een knopje om van rustig aan doen. dan rij ik geen 70. hoogstens keertje 30. Verder wel erg dat dit moet gebeuren. Maarja als de ander hard rijd en jij zacht is het nog net zo erg...

Medeleven aan familie vrienden en slachtoffers
 
Kijk eens wat er hier gebeurd is:

Oudenhoorn: Gister avond rond een uurtje van half 9 stonden de gebruikelijke groep jongeren op de hangplek
Opeens stonden daar 4 allochtonen met ws een zwarte huidskleur met bivaksmutsen voor hun neus
2 jongens moesten hun scooter afstaan onder dreiging van een pistool
1 daarvan weigerde en daarbij pakte de allochtoon een klein mannetje beet en zei dat ie snel ze sleutels moest geven of anders schoot ie hem overhoop
Voorderest moest iedereen zijn portomonee en telefoon afstaan en reden de allochtonen gewoon weg op 2 Aeroxen waarvan 1 nog maar 90 km heeft gereden

Dit vind ik dus echt niet normaal ( zijn dus vrienden van me ) en ik had daar eigenlijk gister avond ook horen gestaan te hebben met me scoot , dus ik ben blij dat ik er niet was

Waar gaat het heen met nederland?? want dit vind ik niet normaal:(:(
 
laten we ontopic blijven Remco?

maar anyway.. het is idd een erg ongeval...
en zo breed vind ik idd dat fietspad ook weer niet en als eht idd echt hard regende probeer je in het licht de witte streepjes te volgen en meer kan je waarschijnlijk geeneens zien + dat je je probeert recht te houden met wind ofzo...

mijn medeleven voor vrienden, kenissen en familie..
 
Met uitgaan fiets ik weleens over die dijk heen.Op de terugweg in het donker zie je dus al bijna niks, maar komt er een auto langs dan zie je zelfs die witte streepjes niet meer omdat je echt verblind word dan is het maar gokken waar je rijd.Het weggetje is niet alleen smal hij is ook nog harstikke slecht, overal zitten scheuren etc.Aan de zijkanten is overal begroeiing dus je hoeft maar iets een stuurfout te maken en je ligt op je bek.
Ik heb dus 8 jaar in de klas gezeten bij die jongen uit Zeewolde die is overleden, was een goede gozer.Voor de rest sprak ik hem bijna nooit meer..maar toch is het heel raar dat het zo opeens afgelopen kan zijn.
Iedergeval veel sterkte voor de familie etc.
 
Back
Top