26 September Legale meeting ( Belgie ) Power - Sprintcontest Lint

ALEEEEEEEEEEEEEE ZOTTEKE
mijn verslagje

Zo het was weer un geslaagde dag voor mij (ons).
We hebben de sprint gewonnen en de testbank ook.
En de bekers zijn groot niet normaal mar je kunt er lekker uit drinken dat is 1 ding wat zeker is.
Ik heb een toffe dag gehad.
Henri ac ging ook als de brandweer.
En de polini zip van beerke ging ook als een trein.
We hebben lol gehad en dat telt.

Ik vond dit een mooie afsluiter van het jaar.
Ik ga nu de zaak renoveren.
Voor volgend jaar.
Dus de meetings die dit jaar nog gaan komen zal mijn zip niet meer bijwonen.

thanks to Beerke,the Ant en de rest van de crew
 
Beerke said:
Ik ken Mensen die idd zonder Remmen "branden" tja een kwestie van gewichtsbesparing!!die doen echt alles om te winnen:#:#:#

Je zip was vandaag niet alleen een sprinter, met je bus naaide je er ook best uit :rolleyes:
 
jah maar het gevolg van geen remmen heb je kunnen zien op speelmansplaten.. (aerox klapte achterover omdat hij geen achter rem had).
Zijn er nog meer foto's / filmpjes gemaakt mensen ?.. ik wil nog wel wat meer zien...
 
Dennis@Tph said:
ik ben net terug met een score van 17 pk.

Was een goede meeting alleen het had wel wat drukker mogen zijn.
En in het begin was het maar een zooitje vind ik.

Van wie was die slider...? waar beunhaas hele tijd bij stond?

die slider was van mij maar het blok van beunhaas zat er onder . omdat men mhr cross piston kapot was en dat beun zen sr wat zwaar is om te sprinten. dus hebben we zijn blok er onder geschroeft en wat aanpassingen aan de stunt gedaan vb(vaste veering)...
 
stunt lc said:
die slider was van mij maar het blok van beunhaas zat er onder . omdat men mhr cross piston kapot was en dat beun zen sr wat zwaar is om te sprinten. dus hebben we zijn blok er onder geschroeft en wat aanpassingen aan de stunt gedaan vb(vaste veering)...


Dan was ik die ene die jou eruit vlamde :P
 
nee da was de vriend van beunhaas die er dan op reed . ik heb enkel op het einde gesprint omdat ik hem niet zo goed aan de grond kon houden , ik weeg ook maar 58 kg en het was dus echt werken om de stunt aan de grond te houden . kheb enkel verloren tegen die gele zip van die hollanders .kvond echt een super geslaagde meeting . een voorbeeld meeting voor in belgie . tis tevens ook de vetste meeting dat er ooit geweest is in belgie . chapeau voor de organisatie...
 
Die Belg nog volhouden dat het startsysteem niet goed functioneerde, althans de electronica deugde niet volgens hem. Vervolgens beargumenteerde dat hij thuis ook elektronica had die niet deugde ????

De oorzaak lag er in dat hij hoogstwaarschijnlijk niet bekend was met de regels die bij sprintwedstrijden worden gehanteerd. Hij reed bij de start niet aan, of dat mislukte, vervolgens wilde hij een nieuwe kans. Dat kan dus niet maar hij sloot toch aan bij de volgende sprint. Inne vertelde terrecht dat hij er nu zeker uitlag en toen begon hij stennis te maken.

Het was voor de rest wel een grappig dagje en een ding staat vast:
Ze geven daar flinke bekers weg waar we uiteraard zeer blij mee zijn.
 
ik was er dus met dit ding (slider met men sr blok)
1.JPG

net aangekomen,scoots uitgeladen,en men booster trok al snel veel volk
3.JPG

4.JPG

ik heb me echt kapot gelachen met die nOObs die vroegen hoe snel hij nou ging,en dan vaag stonden te kijken als je zei "55-60,komt door men getunede titanium varioring" :p
5.JPG

6.JPG

12.JPG

13.JPG

:L
9.JPG

twins ownt de meeting
7.JPG

8.JPG

extra gewicht op de slider gehangen om wheely's tegen te gaan:p
10.JPG

andere demper waardoor hij 0.5pk winst boekte? :?
11.JPG

14.JPG
 
Back
Top