Ties
Cornholio
Tuurlijk mag iemand die meer risico loopt, meer verantwoordelijkheid heeft etc. meer verdienen. Maar wanneer iemand eenmaal een heel goed salaris heeft, merkt zo iemand het ook minder wanneer er diegene wat meer moet afdragen om het leven van anderen wat beter te kunnen maken. En nogmaals, ik vind natuurlijk ook niet dat lapzwansen die te lui zijn om te werken een dikke uitkering verdienen, dat vindt niemand denk ik (behalve die luie lapzwans zelf ).
Trouwens gekd dat het CDA daar niet voor staat, is toch wel een soort christelijke ethiek dacht ik?
Anyways, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanavond. Zal iig nog een heel gepuzzel worden om een kabinet inelkaar te frutten. Tenzij CDA en PvdA opeens toch besluiten dat ze met elkaar door 1 deur kunnen. Ik zou er op zich niet eens tegen zijn, lijkt me wel een redelijk evenwicht.
Trouwens gekd dat het CDA daar niet voor staat, is toch wel een soort christelijke ethiek dacht ik?
Anyways, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanavond. Zal iig nog een heel gepuzzel worden om een kabinet inelkaar te frutten. Tenzij CDA en PvdA opeens toch besluiten dat ze met elkaar door 1 deur kunnen. Ik zou er op zich niet eens tegen zijn, lijkt me wel een redelijk evenwicht.