Ik moest er KEIHARD om lachen. Sterk staaltje recht praten wat krom is.
Zelf er 10 verliezen, maar er op uitkomen dat je er 4 wint. Zeer knap.
Idd, hij zei ook dat het huidige regeringsbeleid duidelijk is afgestraft blabla, terwijl hij meer zetels heeft verloren dan CDA en VVD bij elkaar. Jammer dat Rutte of Balkenende dat niet ff naar voren bracht
Overall staat links natuurlijk in de plus, mja zoals hier al gezegd werd: zonder Marijnessen is de SP helemaal niks. Dus ben benieuwd wat ie de mee gaat nemen de kamer in.
Jammer dat een groot deel van de mensen valt voor de leugens van de SP. Als je roept: meer geld daarbij, meer geld daarbij, overal meer geld, iedereen meer geld, behalve de rijken die moeten minder geld! Enige minpuntje is dat je wel van zo'n communistisch land kan dromen, maar dat het gewoon niet te verwerkelijken is.
Dat die rijke mensen vaak 80-urige werkweken maken, 7-8 jaar gestudeerd hebben en daarbij alleen maar schulden hebben gemaakt ipv 8 jaar lang full time gewerkt, dat doet er niet toe.
Voor degenen die niet kunnen rekenen:
gemiddeld jaarsalaris van 18-26 lijkt mij rond de 20 000
8 x 20 000 = 160 000 euri = het bedrag wat iemand die gestudeerd heeft al achterloopt op iemand die niet gestudeerd heeft. Dan zitten daar niet eens de kosten van het studeren bij. Vind je het gek dat je na die studie meer verdient? En dan is het belachelijk om nog zwaarder dan nu belast te worden voor het feit dat je veel verdient. Hoogste schijf levert al meer dan de helft van hun salaris in aan de belasting...Wat een bullshit dat de rijken niks bijdragen. En dan heb ik het alleen nog maar over geld.