27 November Qlimax

Ik vond dana echt niet goed draaien, zelfde geld voor pavo, beetje te soft.
Mis zaten er wel goede stukjes tussen maar ben toen maar weer naar binnen gegaan.
 
sr-johan said:
Ik vond Pila juist vet slecht draaien :) . Luna vond ik wel lekker. Voor de rest outblast vs darkraver en dana waren zeer leuk.

Ik ben om half 7 naar huis gegaan, ik hoorde dat er unleash the beast gedraaid werd? Ik was daar al bang voor, en ik hoopte eigelijk niet dat hij zou komen :X


Verder erg goed vermaakt. Alles klopte wel
 
lbontius said:
Shirtje met Leon Nr 2 en overbuurtjes.nl that's me :P

Afbee lding118.jpg

20041128003418_alex182.jpg

Voorkant van je shirtje?;)
 
Heerlijk feessie man 8)
Idd jammer dat er 2 ehbo posten waren, wat mensen gemist..

Heb een paar mensen gezien, die werden aangehouden ivm drugs enzo, werden er gewoon uitgeflikkerd.. Ik werd zelf aangesproken toen ik een lijntje bouwde @ tribune, mja geen gezeik verder :)

Ik was met GF, 2 vriendinnen en 3 matties..
Pic met 2 maten, me @ the left..
En sja.. wappie..
 
Rikkademous said:
Ben al uurtje of 2 terug ik vond het echt super vet vooral outblast knalde lekker hard op het einde heb nu vette kramp weer eens, vet mooie show met die vliegende dj's, vuurwerk, decor en lichten en het geluid was ook heel dik.

Th@ De@LeR said:
Originally Posted by Th@ De@LeR

Maybe ken k zelfs wel ff wat regelen de eerste forummember die zich bij mij meld gratis broodje hotdog.

Muhahaha die heb ik gekregen ;)

Je was er vroeg bij. :P 22.05 ofsow
Verder heb ik alleen Gijs nog gemeet. Waar was de rest dan? :p
 
Gelijk bij de ingang aan de linkerkant, ik was getuige van de winnaar, we waren er inderdaad vroeg bij we wilden alles meemaken, van het begin tot het eind :P. Het was een super feest!!!
 
The Dealer idd gemeet , was het dus al vergeten :X
Jammer dat er niet even wat tijd was voor een fatsoenlijk babbeltje , maarja , de mens moet werken.
Ik heb toen ik je de 2de keer kwam zoeken echt zeker 20 min over dat balkon rondgespookt voordat ik er was :X

De avond word steeds helderder hier , en al met al vond ik het een aardig feest.
Er zijn van mij geen digipix gemaakt oid , dus ikzal zo eens een poging doen de schrale fotos die ik heb te scannen.
 
HillyBilly = Gijs ? :eek: :X

Hmmz ik zie dat ik Athenaracing dus ook ff gemeet heb? :P

Mjah @ DanceValley, Return of The Nightmare en Innercity ben ik weer van de partij ( werken uiteraard :P ) dus wie wil meeten en op 1 v/d feesten aanwezig is, is welkom :D
 
Back
Top