27 November Qlimax

lbontius said:
Shirtje met Leon Nr 2 en overbuurtjes.nl that's me :P


Zoiets zag ik dus lopen, niet met leon erachter op maar iets met an.. nr 1 of nr 3
 
Ben al uurtje of 2 terug ik vond het echt super vet vooral outblast knalde lekker hard op het einde heb nu vette kramp weer eens, vet mooie show met die vliegende dj's, vuurwerk, decor en lichten en het geluid was ook heel dik.

Originally Posted by Th@ De@LeR

Maybe ken k zelfs wel ff wat regelen de eerste forummember die zich bij mij meld gratis broodje hotdog.

Muhahaha die heb ik gekregen ;)
 
Idd wat een feest!! Ook igor S. 'gemist' mja... Nix aan te merken op de avond, sfeer, geluid, muziek, 't was gewoon goed vonnik :) Outblast maakte het geheel mooi af :P
 
Ik vond het ook zeer geslaagd. In het begin vond ik het wat erg licht, maar dat werd later stuk beter!
Die aankondigingen waren echt supervet!

Ik heb een hoop foto's maar helaas slechte kwaliteit (trust ding:))
ff voorproefje:)

vuurzee.jpg
 
Ik ben net wakker :P
Was opzich wel een mooi feestje maar voor mij geen 2e keer.
Ik ga liever naar een festival.
We waren net binnen of ik het al ruzie met 3uitsmijters dat ik ff een sleuteltje bij een maat moest ophalen om de digicam in het kluisje te doen waarover ze aan het zeuren waren :|
Voor de rest... set van de avond: Charly Lownoise wat draaide hij lekker.
Outblast was ook goed te doen.
Kansloze sets: Dana, Pavo en Igor S
Wat 1tonig...
Voor de rest was het een te relaxt feestje.
 
HillyBilly said:
maar helaas mike niet gezien @ ehbo (2 posten ,KK zooi)

Ik stond om 0:10 bij de EHBO post links back :P
Maar ja wist niet hoe jullie eruit zagen :X

Hier van het forum nog iemand gepakt met drugs?
85man aangehouden :eek:
 
Ik vond igor-s trouwens om te huilen zo slecht.
Het meeste blijven hangen zijn luna en outblast.
Was rond 7 goed kapot ,maar ben er nu inmiddels wel overheen
Zo eens proberen een hapje te eten en te gaan slapen , morgen roept het werk weer
 
ben net wakker, was echt een relaxt feestje, zelfs nog beter dan vorig jaar. decor en aankleding was echt schitterend.

toppers van de avond: Charly lownoise, Zany, Luna, Technoboy & The Prophet
 
Nergens mee gepakt trouwens.
Vond wel dat er binnen goed veel wiet werd gerookt en er aardig veel mensen strak stonden voor een feest met een zero-tollerance beleid ;)1
 
Tijdens de set van Pavo heb ik maar ff een rustpauze in gelast, zodat ik er tijdens Technoboy & The Prophet en Outblast weer flink tegen aan kon 8)

Iemand mij nog gezien..? Ben degene met de bril :P

 
verbeteringen t.o.v. vorig jaar

- zelfde munten voor eten en drinken
- kluisjes
- teslacoil
- toiletten
- eten
- decor

minder: line-up.

ik heb me iig super vermaakt, beste/leukste feest waar ik tot nu toe ben geweest.
 
Last edited:
BetaDriver said:
ben net wakker, was echt een relaxt feestje, zelfs nog beter dan vorig jaar. decor en aankleding was echt schitterend.

toppers van de avond: Charly lownoise, Zany, Luna, Technoboy & The Prophet

Ik vond Zany, Luna & Pila prima draaien :)
 
Back
Top