This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2010 heeft eigen sneeuw hé

Vind dat het OV niet zo heel kut is. Afgelopen zondag Maastricht-> Zoetermeer moeten doen. Was wel bijna 7 uur onderweg maar daar waren 2 uur van in de Randstadrail. De HTM is het volgens mij helemaal kwijt. Om de NS kan ik me niet zo druk maken, duidelijke informatie en opzich reed het allemaal wel (had ook nog spoorwerkzaamheden onderweg).

Irriteer me meer aan dat gezeik erop. Laat het gewoon rustig op je af komen, je komt er toch wel.

Eergister avond op de a12 reed ik 70km/h. Ik werd voorbij geknalt door mensen die 120 reden.
Niet echt gevaarlijk omdat het heel rustig was, maar op een bepaald stuk dacht ik... wat doet mijn auto raar (leek niet te sturen).
Ik reed 70 in zijn 5 ( dus totaal geen vermogen als ik het gas in zou trappen ). Ik trap me gas max 1 cm verder in om te kijken wat er gebeurd, en mijn wielen beginnen direct te slippen. (traction control klapte er meteen in)
Echt insane

Ik zweer het dat het 100% leek alsof de weg niet glad was.
Het was btw maar een paar 100 meter, daarna was het weer ok.
Dus ookal lijkt de weg in orde, zo zie je maar dat het op sommige plekken echt glad kan zijn.

Collega van me reed daar op de zelfde avond ook ( zonder traction control ) , en die maakte dus een 360 toen hij wou inhalen en er klapte 2 auto's bovenop. De klap viel gelukkig mee.

Maandag een c1000 vrachtwagen van ons op zijn kant gegaan.
Was een auto die bij Bodegraven nog even snel de afrit wou pakken. c1000 chauffeur moest daardoor remmen en begon te scharen. Hierna is hij op zijn kant gegaan.
Chauffeur heeft zijn rug gebroken.
(bovenstaande heb ik gehoord van wat collega's, dus ik weet niet precies hoe het kwam dat de wagen omging.)

Pas ook een murk in een Golf 4 bij Zoetermeer als een idioot racen over de A12. Links & rechts voorbij bij mensen als een idioot.. zie ik bij de afslag bij Siemens opeens een lichtflits.. vrachtwagen naast mij op de rechter baan kwam opeens naar links.. ik ook baantje om.. allemaal sneeuw onder die vrachtwagen vandaan.. kijk ik.. staat die murk net na z'n 360 in de hoop sneeuw op het verdrijvingsvlak bij de afrit... mongol..

Vannacht en morgen kom weer genoeg sneeuw in het zuiden en oosten, Als we buienrader weer moeten geloven

Hehe, gister bij de sportschool vertelde ook iemand mij heel trots hoe hij nog 180 kon rijden met dit weer, winterbanden, kan alles

Hard rijden is ook niet zo een prestatie uitwijken met zo een snelheid is wat moeilijker.

Inderdaad, ik rijdt met dit weer gewoon om thuis te komen hoor Normaal ga ik op weg naar werk of huis nogal eens in 'attack mode' om er een paar minuten af te snoepen. Nu is het op de zomerbanden al spannend genoeg bij langzaamaan rijden :X Moet ook een heuvel op hier aan het eind van de straat, das dus echt een aanloop nemen (kleine 30km/u) om erbovenop te komen, want op die helling heb ik dus echt NUL grip. Vorige week stond er ook een bus schuin op de weg daar half op het trottoir, zal wel achteruit gegleden zijn. Had ie nog geluk dat ie niet de andere kant op gleed, dan lag ie in het kanaal waarschijnlijk 8P