2 april 2006 lelystad

rob#10 said:
op zulke stuurbanen hoeft het verschil niet zo ver uitelkaar te liggen. Ge of wilco had ooit met de topscooter een 46,? staan.

maar kijk de minimale verschillen tussen topscooter en standaartscooter!

46.7 van Ge Ligtermoed in 2004 op de topscooter.
 
#5Arno said:
mee eens!!
en als je wil toeren word je maar lid van de plaatselijke toerclub!
als je wilt botsen moet je naar de kermis gaan(bots auto`s):mad:

wat is dat nou weer voorre opmerking damz.

zoals ik zei genoeg erover.

kan toch niks meer aan veranderen.

Ik vind Scotty een relaxed gast,alleen vond ik dit wat minder.klaar
 
Tering,

Het lijkt wel Goede Tijden Slechte Tijden.

Gewoon raggen, en als je wil knokken doe het op de baan of ernaast maar niet dagen later.

Ik zag voor het eerst weer een beetje race geweld op de baan, actie en sentatie. Ok de Scotty "Superman" begon te spelen met Rik is iets minder maar het seizoen is begonnen en het beloofd veel actie en sentatie.

@lex

p.s. Spa wil ik 1 lint zien van scooters "Malossi Style" :)
 
mijn kermis tent blijft altijd staan het is wel even kut opzetten maar daarnaa veel lol van met het kacheltje enzo hahahah ...
volgens mij hebben veel mensen gebruik van me kachel gemaakt hahah
maare ff over de tijden @ stage 6 cup ik heb gewoon rustig gereden en me scoot was stuk voor de kenners goed te horen op het rechte stuk.
dus ik hoop dat het verschil volgende week minder word dan ga ik voor een scherpe tijd
 
Haha was goed warm in die tent twan :D

Wij zijn trouwens de hele dag aan het filmen geweest, binnenkort DVDtje ervan :). Als die klaar is kan ik er misschien wel een paar branden voor de geinteresseerden (vooral open70 klasse erop trouwens).
 
Manta said:
Haha was goed warm in die tent twan :D

Wij zijn trouwens de hele dag aan het filmen geweest, binnenkort DVDtje ervan :). Als die klaar is kan ik er misschien wel een paar branden voor de geinteresseerden (vooral open70 klasse erop trouwens).
als je wilt heb ik nog wel 1.5 uur film van op de baan :W
 
Red Devil Rox said:
ik zag zondag elke keer een wazig figuur langs komen op krukken, blijkt het paulus te zijn geweest :D :D :D :D :D
:X :X :X stil man, straks weet iedereen wie ik ben, hou jij je nou maar verborgen achter die bont kraag en die enorme kokosnoten op je oren 8P
 
Paulus said:
:X :X :X stil man, straks weet iedereen wie ik ben, hou jij je nou maar verborgen achter die bont kraag en die enorme kokosnoten op je oren 8P


9||6 weet je hoe fijn die waren :p
 
Mijn complimenten aan de organisatie, het liep allemaal lekker door. En gelijk te maken met een wat zwaarder ongeval dan gebruikelijk. Goed getest dus:)
Nadeel voor de toeschouwers (en ws ook voor de organisatie) was toch wel het kleine deelnemersaantal in de fun bike en de stage6 klassen. Vond ze beide niet intressant om te zien.
Open 70 cup daarentegen was aardig spektaculair. Leuke inhaalacties gezien en echt een serieus hard rijdende scotty. Respect :W
Jammer dat ie in de 2e manche ten val kwam. Had het gevecht graag willen zien tussen scotty en rik.

En mijn mening nog even over de inhaalactie van scotty: terrecht, in mijn ogen niks verkeerds aan. Op het filmpje is goed te zien dat scotty de meest krappe lijn heeft in die bocht en niks naar buiten komt. Hij zit er naast. Timmy stuurt in, niks aan te doen. Duidelijk geval van raceongeluk:)

Ben benieuwd wat de rest van het seizoen gaat brengen. Of er meer strijd komt en een grotere kopgroep.

Scotty beterschap!
 
Jasper V said:
Ik vind de tijden toch wel wat tegenvallen eigenlijk.
Daniel reed in 2003 al 49.7 met zijn standaardklasse hok.

Ik vond het er erg snel uitzien in de open 70 klasse. Mooi gereden door scotty,mark piechota,jeroen alferink, Jos koelewijn. Eens wat nieuwe namen in de voorhoede. Van de bekende namen verwachten we natuurlijk al dat ze snel rijden, en dat deden ze dan ook.

Echter de tijden varbaasden mij ook. Onder betere omstandigheden reed ik mijn eerste race ooit met de standaard scooter een rondje in 49,8 seconden op Lelystad.
Het vermogensverschil geeft dus niet echt grote verschillen.
Maar zoals ik al zei, het weer was toen natuurlijk wel beter.

Op naar Spa

Scotty beterschap gewenst:L
 
Back
Top