[5th]Nick said:Valt het iemand ook op dat het echt een hele "Scene" wordt in de 2 wieler wereld?
Want ik denk dat de gedachte van wheeliende sjonnies nu wel een beetje gescheiden is van het "proffesionele" volk vinden jullie ook niet?
en ik hoor nix @ fimpjesBlack nightmare said:Haha raceroxie geeft gas en iedereen houdt zich ineens de oren dicht
BojT said::! zet je boxen aan :+
[5th]Nick said:Valt het iemand ook op dat het echt een hele "Scene" wordt in de 2 wieler wereld?
Want ik denk dat de gedachte van wheeliende sjonnies nu wel een beetje gescheiden is van het "proffesionele" volk vinden jullie ook niet?
Wim said:Volgend jaar weer Inne?
Enrico@Sprinter said:Reken er maar niet op... Ga voor de grap eens op het motorforum kijken. Onder de jongeren weten ze misschien wel dat er ook profs zijn, maar het merendeel denkt nog steeds aan overlast en wheeliende jongeren door de menigte. (en vaak terecht)
BojT said:ik hoop dat die goede reputatie te realiseren is...
want je blijft natuurlijk altijd van die sjonnies met een nrx en vooral zonder helm, want je haar moet natuurlijk wél goed zitten, houden. :|
Razma said:mee bezig, moet eerst ff nog andere dingen fixen voor SMP dit weekend
Beetje stom om pas komende week de T-shirts klaar te hebben etc 8P
-arthur- said:k dacht nog aan een sprintje met hem, maar later dacht ik: vergeet het maar met me brommer hahahaha
Razma said:Ik heb nog een verrassing voor Speedrrake's pa !
... heb twee mooie pagina's geregeld voor z'n gixxer in Fighters mag !!!!
Net de bevestiging binnengekregen ... !