Heineken Echt wel.. 22 March 2006 #121 Probeer met de golf cabrio van Maykel te gaan Zodra je in Frankrijk zit geeft die auto het op, dan krijg je van de ANWB een leenauto om verder te reizen Wel ff lid worden dan natuurlijk
Probeer met de golf cabrio van Maykel te gaan Zodra je in Frankrijk zit geeft die auto het op, dan krijg je van de ANWB een leenauto om verder te reizen Wel ff lid worden dan natuurlijk
Jay-rune Meuter Biatch 22 March 2006 #124 Gewoon de 16e, er kan altijd iemand niet. En Duitsland?.... Denk dat we het maar bij nederland houden :*
Gewoon de 16e, er kan altijd iemand niet. En Duitsland?.... Denk dat we het maar bij nederland houden :*
Maykel 600RR 22 March 2006 #126 Timmetje103 said: Dan word het maar een mini meeting denks, maar doorgaan zal het. Zullen nog wel meerdere volgen denks. En Maykel je komt gvd gewoon!!!!!! Click to expand... Ja, pop :* Mitsjiel said: 23 April doen dan? Is ook op een zondag, gewoon een weekje later Click to expand... 23 April is Duitse autodag @ TTbaan, dus ik ben dan op de baan. Laurens. said: Maykel z'n auto haalde de TT baan niet eens :'D Nja, ik wil best als passagier mee hoor maykel Of we nemen de saab (als ouder's auto's ook mogen) Click to expand... Hoere file
Timmetje103 said: Dan word het maar een mini meeting denks, maar doorgaan zal het. Zullen nog wel meerdere volgen denks. En Maykel je komt gvd gewoon!!!!!! Click to expand... Ja, pop :* Mitsjiel said: 23 April doen dan? Is ook op een zondag, gewoon een weekje later Click to expand... 23 April is Duitse autodag @ TTbaan, dus ik ben dan op de baan. Laurens. said: Maykel z'n auto haalde de TT baan niet eens :'D Nja, ik wil best als passagier mee hoor maykel Of we nemen de saab (als ouder's auto's ook mogen) Click to expand... Hoere file
Laurens. Do the Dahmer! 22 March 2006 #127 Rico.. said: Heen met de auto, terug met de trein? :W Of zijn jullie van plan er ook weer mee terug te komen Click to expand... beide, gewoon een peug 405 station ofzo +pippi+
Rico.. said: Heen met de auto, terug met de trein? :W Of zijn jullie van plan er ook weer mee terug te komen Click to expand... beide, gewoon een peug 405 station ofzo +pippi+
Rooienaar 5.2L V8 22 March 2006 #128 Lars. said: BBQ @ Tim lijkt me niet verkeerd? Click to expand... BBQ is nooit verkeerd
Tim_xsh Well-Known Member 23 March 2006 #129 van amsterdam naar mijn huis is "slechts" 170 km oid hoor...
Piels Well-Known Member 23 March 2006 #130 Beter doe je dat als we wat dichter bij de zomer zitten, Heb je meer garantie op lekker weer
Heineken Echt wel.. 23 March 2006 #131 Das eigenlijk helemaal niet zo ver... minder ver als naar mijn ouders iig (200+)
Mitsjiel FAC member y0! 23 March 2006 #132 Tim_xsh said: van amsterdam naar mijn huis is "slechts" 170 km oid hoor... Click to expand... Dat valt best mee idd
Tim_xsh said: van amsterdam naar mijn huis is "slechts" 170 km oid hoor... Click to expand... Dat valt best mee idd
Tim_xsh Well-Known Member 23 March 2006 #133 ik ben al in 50 min naar amsterdam gereden. dusja... en verder lijkt beter weer ook wel aantrekkelijk. mij maakt het niet uit
ik ben al in 50 min naar amsterdam gereden. dusja... en verder lijkt beter weer ook wel aantrekkelijk. mij maakt het niet uit
Mitsjiel FAC member y0! 23 March 2006 #134 Waar in duitsland woon je ergens tim? Zet anders ff je erbij op frappr (page 1) is mayb wel handig voor de rest ook
Waar in duitsland woon je ergens tim? Zet anders ff je erbij op frappr (page 1) is mayb wel handig voor de rest ook
'Lars Skyline Euner 23 March 2006 #135 Ff aan freez gevraagd een poll te adden, vote ff wanneer jij de meeting zou willen zien!
Tim_xsh Well-Known Member 23 March 2006 #136 Mitsjiel said: Waar in duitsland woon je ergens tim? Zet anders ff je erbij op frappr (page 1) is mayb wel handig voor de rest ook Click to expand... done
Mitsjiel said: Waar in duitsland woon je ergens tim? Zet anders ff je erbij op frappr (page 1) is mayb wel handig voor de rest ook Click to expand... done
Mitsjiel FAC member y0! 23 March 2006 #137 Tim_xsh said: done Click to expand... tnx! Is idd niet ver in duitsland nee Leg de hamburgers en bratwurst alvast maar klaar 8)
Tim_xsh said: done Click to expand... tnx! Is idd niet ver in duitsland nee Leg de hamburgers en bratwurst alvast maar klaar 8)