16 April, SF.net ex Scoot0rvlamm0rs, auto meeting :+

Welke data kan jij?

• Total voters
    51
Vassago said:
Ik heb er nog geen km in gereden ;) (op testritje na)

Hij is nog niet in mijn bezit namelijk.

OOh oke :* maar als je uhm hebt meteen doen want anders gooi je veel geld weg, als ie gelijk in de soep loopt erdoor.

Maar als de vorige eigenaar al nie veel om zn onderhoud gegeven heeft als ie al nooit een nieuwe distributie erop gezet heeft dan moet je je maar eens goed achter je oren krabben offie de rest wel goed heeft onderhouden.

Owjah de 16e ben ik er idd mja mn donna nie haha.
En mss kwam Bakel met mij mee.

Timmetje103 said:
OOh oke :* maar als je uhm hebt meteen doen want anders gooi je veel geld weg, als ie gelijk in de soep loopt erdoor.

Maar als de vorige eigenaar al nie veel om zn onderhoud gegeven heeft als ie al nooit een nieuwe distributie erop gezet heeft dan moet je je maar eens goed achter je oren krabben offie de rest wel goed heeft onderhouden.

Owjah de 16e ben ik er idd mja mn donna nie haha.
En mss kwam Bakel met mij mee.

I know, gaat ook als eerste gebeuren. Voor 500 euro mag ik niet kieskeurig zijn hé ;)

Als het in de zomer een keer wordt gedaan wil ik wel komen. Dit is te vroeg dag + de meeste mensen trekken er lekker op uit met dat lange weekend. Ga zelf ook lekker even er tussenuit.

Lennox said:
Als het in de zomer een keer wordt gedaan wil ik wel komen. Dit is te vroeg dag + de meeste mensen trekken er lekker op uit met dat lange weekend. Ga zelf ook lekker even er tussenuit.

Maarja, zomer gaat men ook weer op vakantie ;) Echt vroeg is het niet, alleen het weer bleef wat achter dit jaar maar het is prima te doen al.

nu gaan we maar weer on-topic......................

Maar wie komen er nu allemaal?

-Lars (Lars.)
-Bart (Bart_NRG_Mc2)
-Patrick (Rooienaar
-Jeroen (Aprilia-area-510
-Jurgen (X-treme Ark)
-Stefan (Bakel)

Nog bijna anderhalve week..... Hoop wel op goei weer :*

Aprilia_area 51, DJT-Speed-Area, driek3k, Erwin., Freezer, Lars., Maykel, Mizzle, Ray B, Rooienaar, Sander, SchoutenRs70, Timmetje103, Tim_xsh, Vince, [5th] klaas

Die komen er. (iig kunnen komen)

Back