Daniël Active Member 22 March 2006 #81 Er zijn altijd wel mensen die langer moeten rijden, die wonen nou eenmaal iets hoger/lager (of zo 8P)
Er zijn altijd wel mensen die langer moeten rijden, die wonen nou eenmaal iets hoger/lager (of zo 8P)
G3LL FAC Member y0! 22 March 2006 #84 Mitsjiel ik kan je de 16e niet joinen want dan zit ik in frankrijk srry slejte :*
Lennox Well-Known Member 22 March 2006 #86 16e kan ik jammer genoeg niet. Is pinkster/paasweekend ofzo toch? Dan zit ik met mn klammer reet in Antwerpen
16e kan ik jammer genoeg niet. Is pinkster/paasweekend ofzo toch? Dan zit ik met mn klammer reet in Antwerpen
pimS Dajumn! 22 March 2006 #88 Kapseis said: als het met pasen is ben ik er inderdaad ook niet vrees ik.... Click to expand... why not Gaat je ma vuurspugen als je dan weggaat??
Kapseis said: als het met pasen is ben ik er inderdaad ook niet vrees ik.... Click to expand... why not Gaat je ma vuurspugen als je dan weggaat??
Hans Officieel volwassen? 22 March 2006 #91 Bart Nrg Mc2 said: Ik vind het echt een superplan :W Ik doe dus zeker mee heh... Click to expand... Ik wil wel met jou meerijden Bart
Bart Nrg Mc2 said: Ik vind het echt een superplan :W Ik doe dus zeker mee heh... Click to expand... Ik wil wel met jou meerijden Bart
Mitsjiel FAC member y0! 22 March 2006 #92 G3LL said: Mitsjiel ik kan je de 16e niet joinen want dan zit ik in frankrijk srry slejte :* Click to expand... naaaah nakker! Kom gewoon, je moet alleen iets langer rijden toch... Kom je gewoon met de transporter 8)
G3LL said: Mitsjiel ik kan je de 16e niet joinen want dan zit ik in frankrijk srry slejte :* Click to expand... naaaah nakker! Kom gewoon, je moet alleen iets langer rijden toch... Kom je gewoon met de transporter 8)
Wijne Corrado VR6 ownerrr 22 March 2006 #93 Nee niet de 16e..kan ik ook niet. Heb ik belangrijke wedstrijd weekend dr voor of dr na kan ik wel *edit. de 15e is ook inqontrol, ik weet niet of daar ook mensen naar toe gaan anders het het ook op voor hun.
Nee niet de 16e..kan ik ook niet. Heb ik belangrijke wedstrijd weekend dr voor of dr na kan ik wel *edit. de 15e is ook inqontrol, ik weet niet of daar ook mensen naar toe gaan anders het het ook op voor hun.
G3LL FAC Member y0! 22 March 2006 #94 Ziet er naar uit dat het niet echt gaat lukken de 16e veel mensen hebben al plannen gemaakt dan...en mitsjiel schiet es op met je ass dan !
Ziet er naar uit dat het niet echt gaat lukken de 16e veel mensen hebben al plannen gemaakt dan...en mitsjiel schiet es op met je ass dan !
Maykel 600RR 22 March 2006 #95 Lars. said: Haha, je bent ECHT bang dat je hok het niet vol houdt he :# Ik kom vanaf Waddinxveen/gouda. Nog iemand uit die omgeving? Click to expand... :* Nog meer mensen die uit het noorden komen, heb dus geen zin om in mn 1je daar heen te rijden :+
Lars. said: Haha, je bent ECHT bang dat je hok het niet vol houdt he :# Ik kom vanaf Waddinxveen/gouda. Nog iemand uit die omgeving? Click to expand... :* Nog meer mensen die uit het noorden komen, heb dus geen zin om in mn 1je daar heen te rijden :+
Gijs. VTR Powuhr! 22 March 2006 #96 Maykel said: :* Nog meer mensen die uit het noorden komen, heb dus geen zin om in mn 1je daar heen te rijden :+ Click to expand... geen ANWB lid? :+
Maykel said: :* Nog meer mensen die uit het noorden komen, heb dus geen zin om in mn 1je daar heen te rijden :+ Click to expand... geen ANWB lid? :+
Mini-g YEAHH 22 March 2006 #99 Ach alle echte Scoot0rvlamm0rs kennen mekaar hier toch wel (nee ken niet veel mensen).