Mitsjiel FAC member y0! 21 March 2006 #22 Beter voor de zomer dan nog, in de zomer is toch altijd de helft op vakantie etc
Marcel флоп т мг е)) 21 March 2006 #23 Daniël. said: Ik kom pas als ik me eigen auto heb .. Dan kan ik eventeul ook op de baan rijden (als die plannen er waren).. Click to expand... Idem, staat komende tijd wel in de planning iig
Daniël. said: Ik kom pas als ik me eigen auto heb .. Dan kan ik eventeul ook op de baan rijden (als die plannen er waren).. Click to expand... Idem, staat komende tijd wel in de planning iig
Baasje! voorheen foxrider:P 21 March 2006 #24 Ik wil ook wel komen, maar ik heb nooit een vlammende scooter gehad...:'(
Tim_xsh Well-Known Member 21 March 2006 #25 Daniël. said: Maykel is ook de enige/enigste uit het hoge noorden Maar wat Tim zegt, is natuurlijk wel tof! Desnoods met ze alle @ camping waar de auto gewoon op het terein mag 8P Is wel koud @ tent, mjha boeiend 8P Click to expand... voor wat tentjes is onze tuin wel groot genoeg. een aantal mensen kan ook gewoon onderdak hier krijgen. alleen ik heb echt niet genoeg space in huis voor 40 mensen oid
Daniël. said: Maykel is ook de enige/enigste uit het hoge noorden Maar wat Tim zegt, is natuurlijk wel tof! Desnoods met ze alle @ camping waar de auto gewoon op het terein mag 8P Is wel koud @ tent, mjha boeiend 8P Click to expand... voor wat tentjes is onze tuin wel groot genoeg. een aantal mensen kan ook gewoon onderdak hier krijgen. alleen ik heb echt niet genoeg space in huis voor 40 mensen oid
Mitsjiel FAC member y0! 21 March 2006 #27 Dan zal een deel maar buiten moeten zitten Lijkt me wel tov trouwens, een tourrit en dan gaan bbq-en bij tim
Dan zal een deel maar buiten moeten zitten Lijkt me wel tov trouwens, een tourrit en dan gaan bbq-en bij tim
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 21 March 2006 #29 Ik vind het echt een superplan :W Ik doe dus zeker mee heh...
pimS Dajumn! 21 March 2006 #30 nja..als iedereen zich ff aanmeld op die kaartachtigegedoe-site kunnen we een centraal plekkie uitzoeken edit: makro parkeerterrein is maybe ook wel wat(amsterdam) weet niet of t sávonds open is ff keer op zondag gaan kijken, gaan we gewoon bovenop t garage dak staan oid
nja..als iedereen zich ff aanmeld op die kaartachtigegedoe-site kunnen we een centraal plekkie uitzoeken edit: makro parkeerterrein is maybe ook wel wat(amsterdam) weet niet of t sávonds open is ff keer op zondag gaan kijken, gaan we gewoon bovenop t garage dak staan oid
Lennox Well-Known Member 21 March 2006 #31 BoydM said: Zoals ik al schreef in vorige post :! De meern, goed bereikbaa centraal en voldoende ruimte Click to expand... Das een prima locatie idd. Centraler wordt het niet. tzt ben ik ook aanwezig (mits op zondag)
BoydM said: Zoals ik al schreef in vorige post :! De meern, goed bereikbaa centraal en voldoende ruimte Click to expand... Das een prima locatie idd. Centraler wordt het niet. tzt ben ik ook aanwezig (mits op zondag)
Rooienaar 5.2L V8 21 March 2006 #32 Wat een schijt-site zeg... :X Het o-zo-mooie dorp Sint-Oedenrode staat er niet eens bij oid...
Bobi Italjet Formula 125 21 March 2006 #33 Het lijkt mij wel tof om zoiets te doen, alleen is het echt afhankelijk van de datum. Verder ken ik niemand van het forum (behalve Tinne) dus kweet niet of het wel gezellig is. Dan is het nog zo dat mijn Stilo fukking standaard is En dan nog een probleemje dat ik nog een boete open heb staan in Duitsland :X Maar verder lijkt het me echt super
Het lijkt mij wel tof om zoiets te doen, alleen is het echt afhankelijk van de datum. Verder ken ik niemand van het forum (behalve Tinne) dus kweet niet of het wel gezellig is. Dan is het nog zo dat mijn Stilo fukking standaard is En dan nog een probleemje dat ik nog een boete open heb staan in Duitsland :X Maar verder lijkt het me echt super
Heineken Echt wel.. 21 March 2006 #34 Ik ken ook niemand, dan zijn we al met twee Misschien dat er in de buurt van Schiphol een leuke locatie is? Weet nog wel dat je daar ergens een MacDonalds hebt aan het eind van één van de banen Aangezien de meesten hier toch uit regio Amsterdam komen...
Ik ken ook niemand, dan zijn we al met twee Misschien dat er in de buurt van Schiphol een leuke locatie is? Weet nog wel dat je daar ergens een MacDonalds hebt aan het eind van één van de banen Aangezien de meesten hier toch uit regio Amsterdam komen...
pimS Dajumn! 21 March 2006 #35 Heineken said: Ik ken ook niemand, dan zijn we al met twee Misschien dat er in de buurt van Schiphol een leuke locatie is? Weet nog wel dat je daar ergens een MacDonalds hebt aan het eind van één van de banen Aangezien de meesten hier toch uit regio Amsterdam komen... Click to expand... meestal ernstig druk bij die mac..
Heineken said: Ik ken ook niemand, dan zijn we al met twee Misschien dat er in de buurt van Schiphol een leuke locatie is? Weet nog wel dat je daar ergens een MacDonalds hebt aan het eind van één van de banen Aangezien de meesten hier toch uit regio Amsterdam komen... Click to expand... meestal ernstig druk bij die mac..
Heineken Echt wel.. 21 March 2006 #37 rieju-pim said: meestal ernstig druk bij die mac.. Click to expand... We staan toch buiten :+
pimS Dajumn! 21 March 2006 #38 Heineken said: We staan toch buiten :+ Click to expand... parkeer terrein dus ook slimmert, maja kwa snelwegen wel lkr centraal
Heineken said: We staan toch buiten :+ Click to expand... parkeer terrein dus ook slimmert, maja kwa snelwegen wel lkr centraal
Mitsjiel FAC member y0! 21 March 2006 #39 Ik ken hier ook verder niemand hoor, maja wtf maakt dat uit Het maakt mij weinig uit waar het is, al is het in duitsland
Ik ken hier ook verder niemand hoor, maja wtf maakt dat uit Het maakt mij weinig uit waar het is, al is het in duitsland
SchoutenRs70 lets get tuned!! 21 March 2006 #40 ik doe ook wel mee, kan je dan alleen bij dat vlammende scooters, ook nog vlammende schakels bijzetten 8P als mn auto eris zal ik het ook ff op die site zetten
ik doe ook wel mee, kan je dan alleen bij dat vlammende scooters, ook nog vlammende schakels bijzetten 8P als mn auto eris zal ik het ook ff op die site zetten