16 April, SF.net ex Scoot0rvlamm0rs, auto meeting :+

Welke data kan jij?


  • Total voters
    51
Daniël. said:
Maykel is ook de enige/enigste uit het hoge noorden :P

Maar wat Tim zegt, is natuurlijk wel tof!
Desnoods met ze alle @ camping waar de auto gewoon op het terein mag 8P Is wel koud @ tent, mjha boeiend 8P

voor wat tentjes is onze tuin wel groot genoeg. een aantal mensen kan ook gewoon onderdak hier krijgen. alleen ik heb echt niet genoeg space in huis voor 40 mensen oid :mad:
 
nja..als iedereen zich ff aanmeld op die kaartachtigegedoe-site

kunnen we een centraal plekkie uitzoeken

edit: makro parkeerterrein is maybe ook wel wat(amsterdam)

weet niet of t sávonds open is ff keer op zondag gaan kijken, gaan we gewoon bovenop t garage dak staan oid
 
BoydM said:
Zoals ik al schreef in vorige post :! De meern, goed bereikbaa centraal en voldoende ruimte

Das een prima locatie idd. Centraler wordt het niet.

tzt ben ik ook aanwezig :) (mits op zondag)
 
Het lijkt mij wel tof om zoiets te doen, alleen is het echt afhankelijk van de datum.

Verder ken ik niemand van het forum (behalve Tinne) dus kweet niet of het wel gezellig is.

Dan is het nog zo dat mijn Stilo fukking standaard is

En dan nog een probleemje dat ik nog een boete open heb staan in Duitsland :X

Maar verder lijkt het me echt super :P
 
Ik ken ook niemand, dan zijn we al met twee :P

Misschien dat er in de buurt van Schiphol een leuke locatie is? Weet nog wel dat je daar ergens een MacDonalds hebt aan het eind van één van de banen :)

Aangezien de meesten hier toch uit regio Amsterdam komen...
 
Heineken said:
Ik ken ook niemand, dan zijn we al met twee :P

Misschien dat er in de buurt van Schiphol een leuke locatie is? Weet nog wel dat je daar ergens een MacDonalds hebt aan het eind van één van de banen :)

Aangezien de meesten hier toch uit regio Amsterdam komen...


meestal ernstig druk bij die mac..
 
ik doe ook wel mee,
kan je dan alleen bij dat vlammende scooters, ook nog vlammende schakels bijzetten 8P

als mn auto eris zal ik het ook ff op die site zetten
 
Back
Top