130cc Puch Maxi project

ja is serieus.. :W

trouwens ooit al in de 2e versnelling gereden? in eerste versnelling klapte je steeds nét niet achterover 8P
 
voor welke schijf is die naaf gemaakt ik moet ff weten van welke scoot want ik moet ook een naaf draaien voor men puch, alvast bedankt
 
stiekem zag ik je enkele malen erg op het randje van achterover knallen! haha ... maar wel een erg origineel projectje hoor en een hele nette score! Echt fun om te berijden zekerz?:)
 
Super bruut!! De eerste keer dat je aandeed draaide k me om met de gedachte dat iemand vuurwerk ofzo aan het afsteken was 8P, toen maakte je n wheely en klapte echt bijna achterover.. super vet hoeveel kracht dr dus inzit :D Gefeliciteerd met je score en ga lekker zo door!

grtz
 
thnx voor de leuke reacties iedereen :D
BojT said:
ja is serieus.. :W

trouwens ooit al in de 2e versnelling gereden? in eerste versnelling klapte je steeds nét niet achterover 8P
ik ging na bijna achterover te gaan de 1ste keer maar in z'n 2 rijden, maar dat maakt eigenlijk bijna geen verschil, behalve dat ie harder gaat :p

el bandino said:
wrm geen korter spruitstuk?

dat past niet zo goed, dan heb je erg weinig ruimte voor de koppeling en komt de carb nogal schuin te hangen

Struiksel said:
voor welke schijf is die naaf gemaakt ik moet ff weten van welke scoot want ik moet ook een naaf draaien voor men puch, alvast bedankt

heb geen id van welke scooter m'n schijf is. d8 van een aerox of speedfight ofzo. (zo'n standaard scooterschijf geval is t)

@ zjaaaakie,

fun ja, maar ook behoorlijk eng :D
 
hoe zit het met deze nog iets aan gebeurd en kan je mss de pics en de foto's eens terug online zetten zag er in elk geval nice projectje uit :eek:
 
verschoot in het begin van het geluid
zo hard knallen :s

maar na wat scrolle zag ik geen demper :p

Doe zo voort, athena's hebben heel veel koppel :)
 
Back
Top