130cc Puch Maxi project

echt een vet ding... zelfmoordmachine.... maar wel vet :D

(je beginpage is ook wel grappig... begint bij het eind en eindigt bij het begin:))
 
leuk ding wel.
mt8 blokkies kunnen wel hard lopen;-)
hier in de buurt heeft ook ooit eens een puch rondgereden met mt8 blok.
zat getunede 110 autisa, 32mm mik en proma pijp op.
reed ook wel leuk opzich, alleen tandwielen waren bij hem een probleem, omdat puch net ff anders is.

helaas is dat ding na 2km rijden in beslag genomen, + een torenhoge boete.
werd als zelfbouwmotor gezien, en gast was 15, dusjah.
 
Tadaaa, de uiteinden voor me demper. De demper wordt wel nog een stukkie korter, maar dit is gewoon ff om te zien hoe hij gaat worden.:

svlyyg.jpg

svlz5z.jpg

svlzc3.jpg
 
Last edited:
heb een filmpje waar ik een btje op de oprit heen en weer rij (langzaam) niet echt interessant ofzo. ik maak pas een leuk filmpje als ie (iets van) remmen en een uit knop heeft.
 
mwhahaha.... wat een ding zeg...:p
cker wel respect... aleen dat geluid moe wel gefikt worde door da dempertje denks.....
wel vet... als je om wilt draaien.. enhij valt uit da je de vogeltjes hoor fluite :emo :p
gaa zoo door
mzzl
 
Ben Dover said:
Leuke planten heb je in je achtertuin*D (als het de planten zijn die denk dat het zijn *D

Groetjes..

lol, eindelijk iemand die het ziet :p vroeg me al af wanneer mensen t door zouden hebben (foto's staan pas sinds afelopen zomer online:|)
 
Heb hem zien rijden op dedemsvaart, stond er echt versteld van :D

Wat een takke herrie kwam er btw uit :W

Echt tof projectje dit !
 
Dan ben je echt depresief als je hier op gaat rijden, echt ziek gewoon :D! Het zaakje doet het wel met me...

Gun het nu ook nog een likje verf
 
Back
Top