130cc Puch Maxi project

Een likje verf komt zodra alles klaar is :p Wil niet m net gespoten hebben en er dan achter komen dat ik er nog t een en ander aan moet slijpen/lassen :D maar de kleur blijft wel zo denk ik, zwart met witte velgen (en als t kan die Rider fun stickers erop, moet ik die wel nog weten te vinden).
zal ook ff me nieuwe plannen hiermee presenteren :p ik ga t een en ander doen aan de cilinder, sinds ik nu zelf in t bezit ben van een haakse vrees (eindelijk...) ga ik flink de cilinder aanpakken, er komen fluitpoorten in (lukt best ivm gaten voor de tapeinden, t is me bij 2 puch cilinders ook gelukt en daar heb je nog veel minder ruimte) en ik ga m ombouwen tot lc. met als doel: >25pk

:D
 
Zow, vandaag demper ingekort en erop gemaakt, nu nog demperwol erin, vast maken en polijsten en dan issie klaar :D (geen commentaar over fotokwaliteit aub, is met me telefoon gemaakt, digicam = dood):

sywe36.jpg

syweb9.jpg

syweft.jpg

syweif.jpg

sywemu.jpg
 
Sander je blijft een malloot zeg, eerst met je citta + pia blok nu dit apparaat.
Leuk dat je er weer mee bezig bent (na een tijdje niks doen). De demper ziet er strak uit moet ik zeggen. Volgens mij moet je wel uitkijken dat je je demper niet afbreekt als je gaat blazen (kwa wheelies zegmaar).

Maarre ombouwen tot lc klink erg origineel, ben benieuwd hoe je dit gaat realiseren. Achja als je ons maar op de hoogte houdt :)
 
Back
Top