130cc Puch Maxi project

Heej,

Hij blijft vet, kon hem al van diverse andere fora`s enz. Zal wel flink gaan denk:p

Check mijn Puch ook ffies:p

Gerben
 
Sander-pia said:
haha ja hij loopt heel langzaam leeg, en ben te lui om hem elke keer voor een foto weer op te pompen, ik pomp m pas op als ik een stukkie ga rijden :p ik kom er ook nog een keertje mee langs jullie bij dijkman rijden, wil weleens weten hoeveel vermogen hij nou heeft :) (maandag en vrijdag avond kon je op de bank bij jullie toch?)


jah klopt, maar stuur van te voren wel ff een mailtje als het wel kan, als ik (Anne-Jan) of martijn er niet zijn om 1 of andere reden...is het natuurlijk niet mogelijk, verder natuurlijk altijd mogelijk en welkom :D
 
Dit is echt ziek.... 8P :eek:

En serieus levensgevaarlijk, dat je erop durft te rijden vind ik al een prestatie op zich... :X

Komt het ding ook naar lelystad? Wil dat wel eens zien rijden! :D
 
Black nightmare said:
Idd dat je nog durft te rijden zonder remmen x| ik zou alleen een ander stuurtje monteren :+

Hoezo? Zijn der nog ouderwetsere dan?:D

Vet projectje hoor, had hem al eens gezien op puchforum maar nu is die wel verder:)
 
Joël said:
Dit is echt ziek.... 8P :eek:

En serieus levensgevaarlijk, dat je erop durft te rijden vind ik al een prestatie op zich... :X

Komt het ding ook naar lelystad? Wil dat wel eens zien rijden! :D
het is idd best eng om op te rijden, maar dat maakt het weer leuk :) als ik vervoer kan regelen komt hij mee naar lelystad ja. anders kom ik zonder puch :p (of ik moet hem mee krijgen in de trein)
 
thnx voor de leuke reacties :)

heb een tekening gemaakt van de "naaf" die ik moet draaien om er voor een remschijf op te kunnen zetten:

wielnaaf.bmp
 
Back
Top