130cc Puch Maxi project

Looking really good :) Really curious about new movies!

BTW, when will you guys understand that the stroke of an MB8 isnt 50,8mm, it's 49,5mm! :p
 
ik heb zelf een Mt gehad als crosser met die athena en 26 mikuni (gewoon fris blokkie), ik weet hoe dat loopt zonder rotor , dus laat staan met rotor :p

wel spannend met zo'n puchie :p

succes :)
 
wou wel naar lely gaan ja, heb iig een kaartje :p maar weet nog niet hoe ik die brommer mee krijg.

melf #50 said:
ik heb zelf een Mt gehad als crosser met die athena en 26 mikuni (gewoon fris blokkie), ik weet hoe dat loopt zonder rotor , dus laat staan met rotor :p

wel spannend met zo'n puchie :p

succes :)
+ dat m'n cilinder getuned is, er een 28mm carb op zit en ook nog een opmaat pijp :p (en hij maar 50 kg weegt)
 
beter doe je échte remmen en een demper :D

vet voor de rest, vooral met da tmandje en die tasjes, mss zo boodschappe gaan doen , zoals de polini zip op lelystad 2003 :D
 
Frame in kleur roze met hoog puch stuur. Met zo'n pothelmpje op. Helemaal standaard uiterlijk 8P
 
he sander,zit ik tussen de projectjes te neuzen tref ik jou hier :D

kom binnenkort wel even kijken als we je pia blokje komen afleveren,

groet
 
Richard B said:
he sander,zit ik tussen de projectjes te neuzen tref ik jou hier :D

kom binnenkort wel even kijken als we je pia blokje komen afleveren,

groet
he leuk dat je ook mee gaat :D je ziet m dan idd vanzelf wel :p ik denk alleen dat hij in dezelfde staat zal zijn als hij nu ook is, dus nog zonder remmen enzo. (geld is op)
 
Ach puch heeft bijna nooit remmen ( zo slecht std kan je amper remmen noemen ) ;)

kep het project al wel is @ puchforum gezien.. zit er nog steeds netjes uit.. echt ziekelijk -:-
 
Haha, wat een ding,

je zei tegen me in de winkel al dat je zoiets van plan was, maar zoiets had ik nou ook weer niet verwacht.
Leuk project hoor !!!!

maare, pomp je wel ff je achterband op als je gaat rijden?? :p

meerendeel van de foto's issie namelijk beetje leeg...:D
 
Made in AJ said:
Haha, wat een ding,

je zei tegen me in de winkel al dat je zoiets van plan was, maar zoiets had ik nou ook weer niet verwacht.
Leuk project hoor !!!!

maare, pomp je wel ff je achterband op als je gaat rijden?? :p

meerendeel van de foto's issie namelijk beetje leeg...:D
haha ja hij loopt heel langzaam leeg, en ben te lui om hem elke keer voor een foto weer op te pompen, ik pomp m pas op als ik een stukkie ga rijden :p ik kom er ook nog een keertje mee langs jullie bij dijkman rijden, wil weleens weten hoeveel vermogen hij nou heeft :) (maandag en vrijdag avond kon je op de bank bij jullie toch?)
 
Back
Top