als ie loopt maakt dat niet uit, de olie word dan gewoon rondgeslingerd door je hele blok.melf #50 said:hangt het blok niet te ver voorover? lijkt me dat de olie nu grootendeels voorinzit
+ dat m'n cilinder getuned is, er een 28mm carb op zit en ook nog een opmaat pijp (en hij maar 50 kg weegt)melf #50 said:ik heb zelf een Mt gehad als crosser met die athena en 26 mikuni (gewoon fris blokkie), ik weet hoe dat loopt zonder rotor , dus laat staan met rotor
wel spannend met zo'n puchie
succes
he leuk dat je ook mee gaat je ziet m dan idd vanzelf wel ik denk alleen dat hij in dezelfde staat zal zijn als hij nu ook is, dus nog zonder remmen enzo. (geld is op)Richard B said:he sander,zit ik tussen de projectjes te neuzen tref ik jou hier
kom binnenkort wel even kijken als we je pia blokje komen afleveren,
groet
haha ja hij loopt heel langzaam leeg, en ben te lui om hem elke keer voor een foto weer op te pompen, ik pomp m pas op als ik een stukkie ga rijden ik kom er ook nog een keertje mee langs jullie bij dijkman rijden, wil weleens weten hoeveel vermogen hij nou heeft (maandag en vrijdag avond kon je op de bank bij jullie toch?)Made in AJ said:Haha, wat een ding,
je zei tegen me in de winkel al dat je zoiets van plan was, maar zoiets had ik nou ook weer niet verwacht.
Leuk project hoor !!!!
maare, pomp je wel ff je achterband op als je gaat rijden??
meerendeel van de foto's issie namelijk beetje leeg...