1 April

Bij ons op het dorp stond er in de krant dat het op 1 april betaald parkeren zou worden. Je kon je muntjes voor die parkeerautomaat halen bij een schuur, als je daar was kreeg je gebak en een kopje koffie.. 1 APRIL!!! :P

Kzei tegen n vrouwelijke collega dat mn scooter gister in de fik is gevlogen toen ik aan t klussen was.
zij: echt waar?!
ik: Ja... volgens mij was dat gister. Wat voor dag is het vandaag ook alweer?

Toen drong t door...

Wij hadden vandaag van die stinkzakjes gekocht bij een feestwinkel, die moest je breken en 20 sec. later klapte ze en dat stonk naar rotte eieren en koeiemest mix. Wij hadden die dus in alle wc`s gegooid en paar in de gang kortom heel de school stonk als de ziekte (niet zo groot.. noodgebouw)..

Toen hadden we nog 12 muizen gekocht voor in de wijve kleedkamer bij de gym en een paar in de bak van de snoepautomaat maar die waren afgpakt omdat een paar van die kutwijven ons hadden vernaait..

vinnik ook n beetje zielig voor die tamme muisjes...

vang dan n wilde rat bij de sloot... die red zichzelf toch wel. Die tamme muisjes vinden zelf hun eten niet.

Originally posted by Cipher
vinnik ook n beetje zielig voor die tamme muisjes...

vang dan n wilde rat bij de sloot... die red zichzelf toch wel. Die tamme muisjes vinden zelf hun eten niet.

Maar die zijn inmiddels al weer terug in de winkel..

Iedereen op me werk laten geloven dat we een groot feest kregen 8)

mcparty.jpg

Mja hier op het werk vooral veel IT grappen...

Collega die, op zijn minst gezegd, niet goed overweg kan met pc effe helemaal doen flippen...

screenshot gemaakt met alles geminimaliseerd.
Dan dat screenshot op de achtergrond gezet.
Vervolgens taakbalk naar boven gesleepd en verborgen + scherm ietsie bijgesteld dat je rand van taakbalk niet ziet...

ECHT wel lekker als ze er met 3 rondstaan en het niet vinden en dan vervolgens de centrale helpdesk bellen die als advies heeft effe te rebooten 8P

Tja daarna kwam ik in beeld en heb ik effe wat getroubleshoot en vond het probleem!

"Blijkbaar heeft iemand een grap uitgehaald" zei ik droog...
Ze kon er niet mee lachen terwijl ik wel mijn lach moest inhouden :p

Originally posted by michielsanders
wel iets uitgehaald maar dat liep niet zo goed af

bij mijn leraar nederlands zitten we op de 2e verdieping van een aanbouw die ligt hoger dan het dak van het gewone gebouw en er is in zijn lokaal een nooduitgang met een trap dat dak op en toen hadden we zijn bureau stoel daar neergezet onder de trap maar daar was ie niet zo blij mee en nu moet morgen heel de klas een uur nablijven
:'(

Je had idd beter Nederlands kunnen volgen :L

Ik had in mn msn-nickname: CHECK NEDERLAND 2.. PREMIER BLAIR IS NEERGESCHOTEN IN LONDEN!!!

Ik weet niet meer hoevaak ik ben gebelt met de mededeling: Heej Nathan.. ik zie helemaal nix op nederland 2.. en ook nix op CNN :)

Was dat omdat je naar de tandarst ging omdat ze die keer daarvoor in de verkeerde tand/wortel hadden geboord? :X
En is het nu dus weer een beetje misgegaan?
Dat klinkt voor mij als 1 april hoor !!! :D

ik had me ex vriendin verteld dat haar naakt foto's door een hacker van de computer waren geript en dat ze nu op het internet stonden

vond ze niet leuk :P

PS: ik heb ze op cdrom staan dus vergeet het maar om me comp te hacken

gr Ian

Originally posted by enamer
ik had me ex vriendin verteld dat haar naakt foto's door een hacker van de computer waren geript en dat ze nu op het internet stonden

vond ze niet leuk :P

PS: ik heb ze op cdrom staan dus vergeet het maar om me comp te hacken

gr Ian

Denk niet dat we die willen hacken!

Whaha 2 april

Verkoper bij mijn pa's bedrijf moest de heer De Leeuw van DTA terug bellen. Hij bellen maar het vrouwtje vond het niet grappig was al de 4e van die dag.

(DTA = DierenTuin Artis) :!

Verder bij een engineer de draden in zijn muis verwisseld. Dus naar links met de muis is rechts op het scherm... Is wel ff wennen 8P

Back