XboX 360 #2

Ik ben gewoon te lui om uit te gaan zoeken waar ik hem kan laten ombouwen etc, dus ik koop mn games gewoon nieuw, en ruil/verkoop de oude:p

Net ff weze toeren met whitemuscle,
6ymelqx.jpg


Serieus, als iemand van jullie dit spel heeft, kom dan eens online en join de ST.net clubhouse:p
 
Ik ben gewoon te lui om uit te gaan zoeken waar ik hem kan laten ombouwen etc, dus ik koop mn games gewoon nieuw, en ruil/verkoop de oude:p

Net ff weze toeren met whitemuscle,
6ymelqx.jpg


Serieus, als iemand van jullie dit spel heeft, kom dan eens online en join de ST.net clubhouse:p

Ik heb hem ook. Nog nooit met jullie gereden ofzo. Maar wat is er dan zo leuk aan om mee te rijden??
 
Niet:p ik heb gewoon een foto gemaakt van mn scherm.
Wanksta, ik weet niet of ik jou nog in mn lijst heb staan? anders voeg mij of white muscle maar even toe:p

En het is gewoon fun om lekker te cruisen, tegen elkaar te racen voor geld, beetje het verkeerd om zeep helpen haha:p

Het is gewoon lekker relax chillen^_^
 
Burnout Paradise demo ook uit voor silver gebruikers :winner:

/edit:

en downloading:
- Road America Track Pack
- Motegi Track Pack
- September Car Pack
- December Car Pack
- Ultimate Mortal Kombat 3 Full version :winner: :winner:

December pack:
- Audi R8
- Audi Sport Quattro
- BMW Motorsport M3 E30
- Ferrari 599 GTB Fiorano
- Ferrari FXX
- Koenigsegg CCGT
- Lamborghini Gallardo Superleggera
- Pontiac Firebird Trans Am
- Porsche 911 GT1
- Renault 5 Turbo
- Renault Clio Renaultsport 197

September pack:
- Audi #8 Audi Sport Team Joest R10 TDI
- Dodge Challenger R/T Hemi
- Dodge Challenger Concept
- Honda Civic Si Coupe
- Honda Civic Type-R
- Lamborghini Miura P400
- Lamborghini Miura Concept
- Porsche 911 GT3 RS (997)
- Saturn Sky Red Line
- SEAT Leon Cupra
- SEAT Leon Supercup

Zo nu eerst de FXX , Gallardo SL, R8 en M3 E30 halen :D

//nog een edit:
wh00t Ferrari FXX power :winner: :
[ir]http://img507.imageshack.us/img507/8045/f0f3d4da3ebb4ab4b29bc67hs1.jpg[/ir]

en Lamborghini Gallardo Superleggera:
[ir]http://img259.imageshack.us/img259/6246/6af1d8d8204844ec97818d5nf6.jpg[/ir]
 
Last edited:
Klopt, alleen de Gallardo vind ik niet lekker sturen, hij stuurt te traag oid..

Heb btw gewoon met een straight kabeltje de 360 aangesloten op mn laptop, en werkt perfect ik had gedacht een crosskabel te moeten hebben maar nee ! :p
 
Om hem te verbindingen met internet? dat doe ik zelf ook wel eens als ik wat prut wil downloaden met de 360 :d. Die Wlan module is veel te duur, en heb geen zin om er een kabel heen te leggen :).
 
Om hem te verbindingen met internet? dat doe ik zelf ook wel eens als ik wat prut wil downloaden met de 360 :d. Die Wlan module is veel te duur, en heb geen zin om er een kabel heen te leggen :).
Dat bedoel ik idd, maar ik had verwacht dat ik een cross kabel moest gebruiken :)

De xbox past zichzelf aan aan hoe die aangesloten is heb ik ergens gelezen oftewel hij moet het altijd doen. (op een pc/router/modem/hub/switch en met cross OF straight kabel)
 
pfff, zit nog steeds te twijfelen tussen een xbox360 en de Wii. Mario op de Wii is natuurlijk tovv, maar online knallen met cod4 is natuurlijk ook te bruut. Allebei de consoles hebben zo hun voor en nadelen, allebei aanschaffen is niet echt een optie :p
 
Mja ik speel na nu een half jaar Xbox 360 alleen nog Forza 2 op de 360 (soon ook MX vs ATV untamed als ik hem binnen krijg via een cheapass .uk webshop).
Shooters ownen gewoon op de pc....
 
Ik heb echt een spel nodig die me weer achter mn xbox sleurd, ben uitgekeken op de spellen die ik heb (Heb er nu ~22, alleen PGR4 boeit me nog) tijd voor een nieuwe lading denk ik:X
 
Back
Top