Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.

Wallie

EPC EVO POWER
Hier weiter

Ja volgens mij wel.



Pikeheat & Wallie, ik heb jullie ff toegevoegd hoor kunnen we beetje online knallen;)


Ja net effe met jou geknalt toch? Maar pff ben maar gestopt. Heb even een maand een 37" van een vriend mogen lenen maar gister heb ik hem terug gegeven. Dus nu speelde ik op een vet klein scherm :p 66cm ofzo? Was niet te doen :p

Gelukkig morgen salaris en dan effe zelf 37" hale :D
 
Advertisement - register to remove this

Godver, krijg een foutmelding dat me HD naar de klote is. Al mijn wagens bij Forza weg, al mijn seizoen van PES2009 weg, alle demo's die ik had gedownload (me live is opgehouden dus die krijg ik ook niet meer terug) en alle savegames. Kutzooi
 
Gek, dat is wel effe klote! x|
Binnekort heb ik het zelfde soort iets, alleen is dat omdat mijn account amerikaans is :|
 
Ja klopt zat bij jou in :)

Ik speel zelf op een 24" Full HD schermpje dus is ook niet zo groot, maar daarom heb ik hem juist gekocht en ik speel dan wel vanaf een meter ofzo:)
 
hahaha dat heb ik nog niet eens :D Gewoon zo een oldskool huis, tuin en keuken tvtje met cassette :p
 
Godver, krijg een foutmelding dat me HD naar de klote is. Al mijn wagens bij Forza weg, al mijn seizoen van PES2009 weg, alle demo's die ik had gedownload (me live is opgehouden dus die krijg ik ook niet meer terug) en alle savegames. Kutzooi
savegames is wel kut, maar als je bv zo'n trial kaartje hebt kun je alle demo's weer downen :)

ook de dingen waar je voor betaald hebt :)
 
Drift je met het spel GRID 50miljoen punten, dus ik denk nou ben wel eerste :W
Kwam er even iemand over heen met 159miljoen punten :+ Word je even keihard geowned.
 
Nee, geen freestyle drift :)

Gewoon REMUS Cup en dan gewoon Circuits rijden van de BMW Challange :)
Gozer bleeft maar drifen, net 1 gezien van 200+ miljoen :+

Kom ik met me 50/60 maximaal haha.


Zit trouwens echt te wachten op COD: Modern Warfare 2 :love:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Pfi6cpwrT24"]YouTube - Call of Duty: Modern Warfare 2 - "Teaser" GDC (Game Trailer)[/ame]
(Bij 1:20 zie je pas wat.. maar niet goed :()
 
Ja zoiets idd :)
Of NFS Shift, schijnt zoas GRID te zijn..

Vond prostreet en undercover maar bagger..

Kijken of ik Underground #2 nog voor de 360 kan fixen, blijft een beest achtig spel :W
 
Euh imo is Forza2 ook echt wel vetter dan GR3/4 en Prologue :)

dus je post mag van mij wel terug geëdit worden ;):p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top