Aanschaf ps3 of xbox 360?

Status
Not open for further replies.

area_51_member

scooterloos
hey peeps,

Ik wil misschien toch weer een console gaan aanschaffen. Ik twijfel tussen de 2. Is er iets waarop de 1 beter is dan de ander? Ik vind het een voordeel dat de ps3 gratis online gamen heeft en een bluray speler erin. Verder heeft de xbox wel leuke spelletjes als assasins creed en forza 3. Ik houd van race spelletjes en schiet (COD achtige) games. Is er iets waar ik rekening mee moet houden bij een keuze? Ik heb er weinig verstand van.

Grtz
 
Advertisement - register to remove this

Het enige dat je keuze zou mogen beinvloeden is de games, en dat is bij beiden goed.

Ik neig persoonlijk naar xbox vanwege Forza, COD en de Halo serie.
de PS heeft echter ook een sterke lineup met GT5, eveneens COD en Killzone.

Gewoon doen waar je het beste gevoel bij hebt.
 
Xbox zou ik ook voor gaan alleen al voor de controller (dat is dus persoonlijk), maar die van de PS3 vind ik zo breekbaar aanvoelen.

Ook de online-mode vind ik van de xbox beter dan die van de PS3, okey het is niet gratis maar ik vind het wel stukken beter als wat ik bij de PS3 heb gezien (me zwager heeft er 1)

Voor de games zou ik ook een xbox kopen, forza en halo alleen al :)

Enige reden om een PS3 te kopen zou de Blue Ray player zijn, maar heb geen HD TV op me kamer dus is dat ook niet echt nodig :+
 
Mijn voorkeur gaat juist uit naar ps3:
- gratis online (nooit problemen)
- de controller, heb altijd playstation gehad en dus een hekel aan zo`n xbox controller, maar dat is dus ook ieder zijn eigen mening.
 
Last edited:
had ook hekel aan xbox controller, maar moet zeggen het begint aardig te wennen... al vind ik die van de ps veel beter in de hand liggen...

mjah anders neem je ze beiden, de xbox is geen reet meer waard tegenwoordig :p
 
Enigste voordeel van de xbox is in mijn ogen forza :p

Mja nadeel van zon xbox is dat ze met bosjes kapot gaan. De ouwe 60 gb versies gingen ook best vaak kapot maar lang nog niet zo vaak als een xbox volgens mij.
 
Ps3 systeem is ook kwetsbaar, het enige wat het nadeel is dat ze veel duurder zijn, maar daarintegen hoef je nooit voor online gamen te betalen
 
Kan je met een Xbox silver (gratis) account dan niet online gamen? Wat is dan het nut van zo n account?
 
Heb ze alle 2.

En moet zeggen dat ik 95% van de tijd op de xbox zit. Online moet je miss wel voor betalen maar als je vrienden hebt of maakt is die console vele male leuker. Chatten met elkaar is gewoon super geregelt.

Ps3 heeft wel paar onzettend goeie games. Metal gear en uncharted. Vooral laast genoemde is toch wel mij top 3 spel van dit jaar.

Aangezien je het vraagt heb je niet een bepaalde voorkeur voor een systeem. Daarom zou ik lekker voor de xbox gaan. En koop dan gelijk een elite uitvoering ervan;)

Suc6 met je beslissing
 
Ik heb ook beiden, maar speel 100% @ Xbox.
Gebruik de PS3 alleen als Blu-ray en media server (werkt erg goed moet ik zeggen)
Ik speel ook alleen COD 4 (dinsdag MW2:D) en Forza 3 en ik vind de controller van de Xbox ook vele malen beter in de hand liggen.
Hij heeft gewoon een goeie ronde vorm in tegenstelling tot die van de PS 1/2/3, maar dat is natuurlijk ook gewoon een kwestie van wennen.
 
Vorige week ook voor de keus gestaan. Xbox forza 3 pack gehaald voor 250 euro.

Snelle keuze omdat ze grafisch amper verschillen en om blu ray geef ik niks. Dan is de keus snel gemaakt! Xbox is stukken goedkoper namelijk.
 
Denk dat ik ook voor xbox ga dan. Heb het idee dat het "community" idee ervan wat mooier en beter uitgewerkt is in de online modus. Ik speel toch het liefst spelletjes wat je tegen elkaar kan doen of online. Single player vind ik snel vervelen. Verder is hij iets goedkoper en spelletjes van xbox trekken me wel aan. :) Wat kost dat online spelen?
 
ik geloof 60 per jaar, xbox online is idd iets beter uitgedacht, als je bijv shooters speelt kan je gewoon door ouwehoeren, op de ps3 als je dood bent moet je wachten tot de andere ook dood zijn
 
38,99 per jaar. Moet je ff online zoeken.

Xbox is een goede keus! Heb em al vanaf de dag van de launch nooit spijt van gehad.
 
ik geloof 60 per jaar, xbox online is idd iets beter uitgedacht, als je bijv shooters speelt kan je gewoon door ouwehoeren, op de ps3 als je dood bent moet je wachten tot de andere ook dood zijn

Heb jij wel een ps3? Want dat is dus echt niet waar. Misschien bij 1 spel ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top