Xbox 360 #5

Nah 2 derbij is altijd wel lache, die kan je toch niet meer fatsoenlijk kwijt nu 4 in aantocht is.

Ik koop de xbox trouwens via marktplaats dus die zit er al bij, net als wat andere spellen (die wel meteen weer op marktplaats gaan).
 
Kortom, als je de Xbox puur gebruikt om te gamen heb je genoeg aan een 4GB omdat je toch de cd moet hebben.

IMO niet. 4GB gaat je op de duur toch te weinig zijn.
Bij forza 3 moest je de 2e dvd al installeren voor de extra tracks & cars (wat volgens mij al 2.8GB in beslag nam.)
Vrijdag komt forza 4 uit waar je ook weer een 2e dvd moet installeren (en als je de cars van je forza 3 account over wil zetten moet je dus je forza 3 zooi op je hdd laten staan en dan heb je al te weinig ruimte.)

Anyway ik zou voor dat kleine beetje meer direct voor een 250gb gaan!
 
Ja, of direct de juiste versie van de xbox...

Je moet sowieso ELK spel installeren op de schijf wil je rustig willen spelen zonder die cd drive die als een gek loopt.
 
Wil net zeggen werkelijke een hele verademing dat je die diskdrive niet hoort!
Alleen dat al is die 40 euro meer al dubbel en dwars waard voor mij.
 
+ Dat je games een stuk minder gevoelig zijn voor krassen als dat ding als een vibo tekeer gaat. Hij hoeft dan in principe alleen te zien dat de game erin zit.

Heb al 2 x gehad met black ops dat hij mijn dvd vertiefte en toen heb ik hem maar geïnstalleerd, nergens meer last van!
 
Net een 2e handse opgehaald, 120GB versie dus komt wel goed. Nu ff Forza 4 reserveren.

*edit*

Nu wil ik een Xbox Live gold kopen, via de site van xbox zelf is dit 59,99 en via www.xbox360gold.nl maar 38.95.
Nu heb ik net een gratis xbox account aangemaakt, als ik via die site voor 38,95 een 12 maanden xbox gold koop, gaat dit dan goed?
 
Kan iemand me helpen?

Ik heb een omgebouwde xbox. Nu heb ik Fifa 12 gedownload en de bijbehorende update geinstalleerd. Alleen nu doet geen een spel het meer. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Bedankt alvast!
 
Net een 2e handse opgehaald, 120GB versie dus komt wel goed. Nu ff Forza 4 reserveren.

*edit*

Nu wil ik een Xbox Live gold kopen, via de site van xbox zelf is dit 59,99 en via www.xbox360gold.nl maar 38.95.
Nu heb ik net een gratis xbox account aangemaakt, als ik via die site voor 38,95 een 12 maanden xbox gold koop, gaat dit dan goed?
Jup, daar bestel ik ze ook altijd :)

Met iDeal heb je em binnen 30 seconden op je mail staan :)
ff invoeren en hoppaa :) !!


@purejet, je moet ff alle systeem updates verwijderen van de harde schijf..
met een omgebouwde xbox zijn updates niet altijd beter :X
 
Kan iemand me helpen?

Ik heb een omgebouwde xbox. Nu heb ik Fifa 12 gedownload en de bijbehorende update geinstalleerd. Alleen nu doet geen een spel het meer. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Bedankt alvast!


Als je dus een update hebt is je 360 binnen 2 dagen gebanned van xbox live;( Zelf ook gehad
 
Ik idd ook.

Ik had je vandaag trouwens per ongeluk een invite gestuurd in Black Ops. Had per ongeluk de hele lijst gepakt ipv de party.

Sorry daarvoor...
 
Ik idd ook.

Ik had je vandaag trouwens per ongeluk een invite gestuurd in Black Ops. Had per ongeluk de hele lijst gepakt ipv de party.

Sorry daarvoor...

En dan kick je me maar gelijk 8P

:7

Marcel wie ben jij dan @ Xbox ? Ik heb zoveel namen en weet echt niet wie, wie is.
En ik heb hem pas ongeschoont dus miss perongelijk verwijderd.
 
Back
Top