XboX 360 #2

cunoh

Thoms Racing!
Oude topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f98/xbox-360-a-122690/

Quote vorige post:

Er is wel een burnout game voor de 360.

Saints row niet zo?
Ik vond dat echt de een zeer toffe game.

Ik zit nog gewoon op xbox live, maar niet via gold.
Ga je met een copy online en ze checken toevallig de server waar je op zit en ze zien je copy wordt je gebanned.

Dus ja ik game maar niet online daar voor heb ik mijn PC

Iemand heir nog tips voor test drive unlimited?
Rijdt nu in een audi A3 3.2 quattro

..
 
Advertisement - register to remove this

ja gvd, kheb crackdown 3 dagen, brand mn xbox er een dikke kras in!

Die cd drive is echt gaar, maakt ook rare geluiden.
Maar hij is niet kapot, hij speelt wel spellen, en ik heb geen rode lichten, echt te kut, die garantie kank geen gebruik van maken.

kutzooi.
 
Nee het spel is legaal, maar je kunt toch alleen maar gebruik maken van je garantie als je de rode lichtjes krijgt, niet als je cd drive een beetje rammelt =/
 
Natuurlijk kan je zelfs dan gebruik maken van je garantie.
hij rammel dat is niet goed, of te wel hij vertoont gebreken.

En anders kan je het altijd nog via de consumenten bond verhalen.
Die zegt dat een degelijk product minimaal 5 jaar mee moet gaan zonder mankementen.
 
Precies, van elk product heb je een soort van verwachtingspatroon, van een xbox van 400e mag je wel verwachten dat ie het een paar jaar doet.

Gewoon op je garantie laten repareren
 
Nee het spel is legaal, maar je kunt toch alleen maar gebruik maken van je garantie als je de rode lichtjes krijgt, niet als je cd drive een beetje rammelt =/

Als jij je xbox horizontaal hebt staan (wordt door MS geadviseerd), er niet aan gaat lopen kutten tijdens t draaien van een spel, en als je xbox er dan toch een (cirkel)kras op maakt, kan je gewoon bellen en een nieuwe xbox en spel regelen ;)
 
Hij MOET niet liggen, t werd alleen voor de veiligheid geadviseerd door MS (als er staand wat tegenaan botst tijdens t spelen heb je een kras op je cd) ....
 
Mijne staat staand bijna tegen de muur, en bijna tegen de tv. gewoon ingesloten dus :p ik heb nog geen klachten gehad, majah ik speel ook amper.

Ben benieuwd naar die forza game :W hoop dat hij chill is, dan koop ik die ook wel ff
 
ja gvd, kheb crackdown 3 dagen, brand mn xbox er een dikke kras in!

Die cd drive is echt gaar, maakt ook rare geluiden.
Maar hij is niet kapot, hij speelt wel spellen, en ik heb geen rode lichten, echt te kut, die garantie kank geen gebruik van maken.

kutzooi.

Dit heb ik dus ook gehad met mijn Xdoos. Na een paar dagen rammelen was het ineens een harde knal en toen stopte de drive er helemaal mee. Ik dacht dat het spel wat erin zat was ontploft ofzo maar dat viel mee, de drive was alleen helemaal kapot gelopen.

Ik zeg niet dat jou rammel dit ook gaat veroorzaken, maar er is dus wel kans op. Niet goed in ieder geval!
 
forza2 is zeker chill, echt aanrader, zie ook gamespot.com voor de review

verder zou ik mijn 360 gewoon terugsturen als die krassen maakt, krijg je gewoon een gerepareerde terug. Ik had eerst 3 rode lichtjes, en toen heb ik ook een andere teruggehad en die draait nu al 6 maanden zonder problemen.
 
Mijne ligt hori, en dat kassa verhaal etc gaat niet echt op.

Ik ben het al nagegaan, een "nieuw spel" kun je aanvragen door je cd naar engeland te sturen, en dan krijg je voor 15 euro een nieuwe disc toegestuurd.

schiet allemaal niet op dus:p kga es kijken bij mn gameshop waar ik hem heb gekocht langs en kijken hoe t zit met die garantie^^
 
Back
Top