XboX 360 #2

Dat jullie je allemaal ff motoGP halen, kunnen we knallen:p

Kom op, tis een scooterforum, jullie horen van 2 wielers te houden!;D Ik was al redelijk snel op forza uitgekeken door gebrek aan circuits...motogp trekt me meer omdat er 17 officiele tracks inzitten, en dan nog een dik dozijn aan tracks in de steden.(L)
 
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/IMG_2145.jpg[/ir]
Kijk eens wat er vandaag is binnengekomen (Forza 2 had ik natuurlijk al lang) :D.

Game is overigens NTSC maar regio vrij, en werkt daarom dus ook gewoon. Scheelde toch weer €30.
 
Ik heb een paar races gedaan, lijkt tot nu toe best een leuke game te zijn voor de €35 die ik er voor betaald heb. Voor de volle prijs zou ik iemand eerder Forza 2 aanraden :D. Game is aardig arcade achtig, die ATV's vind ik weinig aan, het gaat me echt puur om de crossers.
 
Engine is wel echt anders dan Motocross Madness 2. Die game heb ik overigens helemaal kapot gespeeld, ook heel vaak online gedaan. Was toen de tijd (met mijn gebroken arm@crossen) met links nog snel ook online!.

Supercross in de MX lite (125 2t/250 4t) is nog best lastig, aangezien je echt je best moet doen op sommige sprongen ver genoeg te komen.
 
MCM2 is idd wel vet, heb ik ook veel gedaan (ook online en op school :p:D)

De eerste ATV vond ik daarom wel zwaar pauper omdat hij hetzelfde was als MCM2 maar dan gewoon lame gemaakt..

Mischien deze eens als demo checken dan maar ;)
 
MCM2 heb ik ook kapot gespeeld, die game was echt super:p Daarom vond ik dat nieuwe ATV maar tegenvallen, en daarom ben ik nu zon motoGP fan, omdat ik dat gewoon lekker vind racen:p

Ben nu lekker op champion niveau een career aant doen, lekker spannend al^_^.
 
Back
Top