Sprinter Piaggio.

Status
Not open for further replies.
haha he trouwens misschien weet jij dat wel maar ik koop een Polini Evo 50cc LC maar moet ik hier ook een andere carberateur bij doen?? ivm warmlopers enz.?? het wordt geen sprint scootertje want ik moet namelijk naar leeuwarden en dokkum en omstreken rond rijden en nogmaals een boete van 216 eurotje ken ik mezelf niet echt meer permiteren!!
 
je wilt met een evo 50 rijden, lange afstanden doen, en geen boetes krijgen?

helaas.. gaat je niet lukken.. std scoto met yasuni R haalt die 216 euro al..
 
Tsjah het kan wel! maar dan zal er toch een grote vario ring in(begrenzer ring) toch?! het is eigenlijk de bedoeling als ik naar me werk ga dat hij niet al te hard loopt en als ik vrij ben en ff lekker wil uitwaaien mooi hard ga. denk dat het dan een begrenzer wordt. maja me eigenlijke vraag was: moet ik een grotere carb op zetten ivm warmlopers enz.???
 
Hoeft niet als de benzine / lucht verhouding maar goed is (Carburateur afstelling dus).Maja Evo50,17.5mm en std pijp zou ik nemen als je zo nodig een evo50 wilt :)

Ik zou gewoon een DR70 , 17.5mm en std pijp /
technigas basic pakken als ik jou was.
 
Ik heb nog een leovinci(goedkoop) en een Gianelli metal hangen wil gaat mijn metal eraan hangen en ik wil dat mijn scoot betrouwbaar is en niet teveel gerotzooi dus kies ik kwaliteit denk ik zo. Ik neem dus aan dat polini kwaliteit is en Gianelli Metal is ook goed maar ik wil niet dat ik op een 1 of ander landweggetje stil sta om wat voor reden dan ook. Dus wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen! Toch bedankt voor je advies misschien heb ik er ook nog wel wat aan!! ;)
 
Dan doen we hem toch dicht! Maakt mij niet uit... was alleen maar bedoelt voor geintereseerden maja jij bent nu de zoveelste die begint te zeuren waarom hier eigenlijk een topic over gemaakt moet worden...... :S Jongens ik gooi hem wel dicht en als er 1 van de Admin zo vriendelijk willen zijn om hem te deleten dan is het voor mij alles prima OKE!!

Groeten G-J
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top