Sprinter Piaggio.

Status
Not open for further replies.
Hmnz, mag nog wel wat afstellen :) de piek net na de 8000 had ik toch wel @ wat meer toeren verwacht :)

Maargoed, voor std Evo3 (voor de mensen die dus vroegen welke Evo, d'r staat nr. 3 dus niet de nieuwste (nr.6)) wel leuk. Impressive zal het nog wel worden,beetje tunen en ding veegt straatstenen :)
 
Originally posted by aerox terror
wat ga jij halen met een stage5 tuned evo en carters ???

Klinkt misschien raar, maar dat hoeft niet perse beter te zijn als de boel nu getuned wordt enzo. Het gaat gewoon om de combinaties en de afstelling van de onderdelen, dit is gewoon allemaal perfect op elkaar afgestemt (blijkbaar)anders kom je niet op zo'n vermogen. Je gaat mij niet vertellen dat als de boel getuned wordt dat ie ineens tegen de 23 pk aan knalt ofzo...
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Hmnz, mag nog wel wat afstellen :) de piek net na de 8000 had ik toch wel @ wat meer toeren verwacht :)

Maargoed, voor std Evo3 (voor de mensen die dus vroegen welke Evo, d'r staat nr. 3 dus niet de nieuwste (nr.6)) wel leuk. Impressive zal het nog wel worden,beetje tunen en ding veegt straatstenen :)

x as zijn geen rpm's, is ongeveer snelheid!
 
Last edited:
Originally posted by KnakkerT
Leuk vermogen.
Maar om nou gelijk een "kijk me tov zijn" thead te maken , lijkt me ook wat overbodig.

Ik vind het toch wel een leuke score hoor, zie jij het maar te halen. Met vermogensgrafiek.

OK, de afstelling is niet top, de grafiek zou bter kunnen
 
Ho , ik zeg niet dat het geen mooi vermogen is
Dat is het absoluut...

En ik zeg al helemaal niet dat ik de 20 haal , ik ben al bij met 15pk
Maarja, de grafiek is om te janken , en om nou een topic te openen om te laten zien hoeveel pk je wel niet hebt , komt zo opschepperig over.

Maargoed.
 
Originally posted by Bite Me Design
Met dat rolletje zat ik maat wat toe ouwehoeren.... hahahaha wou ff proberen of ik kon posten..... Ja ik heb een Aerox nog lang niet af....... maar ik ben niet de eigenaar van deze scoot maar een maat van mij. Voor degenen die ons ook in Genemuiden en Jubbega hebben gezien : die brede gast met een kaal hoofd. ik zla zo snel mogelijk de setup posten.... komt binnenkort andere cilinder op dus. EN VOOR DEGENE die zei dat hij beter getuned moet worden: Dat het noiet vriend 150meter >>>> 7,7 seconden met een orginele Evo cilinder? beter kan het bijna niet!!

MaSSoL G-J

Bijna niet, maar toch wel :p heheheeh Was toch eerder over de finish @ jubbega dat deze scoot :+
 
Heb je het lijntje zelf getekend, dat hij zo uitgelopen is?

;)

Wel netjes, maar ik doe i.i.g. iets heel erg fout, en jij heel erg goed...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wel netjes, maar ik doe i.i.g. iets heel erg fout, en jij heel erg goed...

Je wordt gewoon oud Bart...je snapt het gewoon allemaal niet meer zo goed :p
 
vind het wel vaag dat zo'n bagger afgestelde scoot zo hoog scoort..., erg netjes verder :W

maar ja, de kans dat ie minders scoort als ie goed is afgesteld is dus aanwezig...
 
miss beetje wantrouwig, maar dont shoot me.. is het mogelijk om uit een std evo (en de boel eromheen) 20,6 te knallen !!!
zoals pronk zegt..goeie combinatie en afstelling...maar wat zou hij dan met goeie afstelling tuned gaan halen :rolleyes:

maar als je kijkt naat de jager en twins...allebei heavy tuned, mega veel werk in om hem te Perfectioneren... dat die dan "maar" ong 1pktje maar scoren...

wat mis ik? (of is het de uitdraai van een andere scoot :rolleyes: gaan we nie vanuit he ;))
 
Getunede cilinder zetten we er vandaag op. We hadden hem er al eerder op maar te weinig toeren dus issi weer ff uitvanhuis ;).

maar euh mensen die denken dat je uit een standaard evo meer uit pk's dan 20,6 kunnen krijgen: laat maar zien! ik ben benieuwd.

BMD®
 
Originally posted by aerox terror
miss beetje wantrouwig, maar dont shoot me.. is het mogelijk om uit een std evo (en de boel eromheen) 20,6 te knallen !!!
zoals pronk zegt..goeie combinatie en afstelling...maar wat zou hij dan met goeie afstelling tuned gaan halen :rolleyes:

maar als je kijkt naat de jager en twins...allebei heavy tuned, mega veel werk in om hem te Perfectioneren... dat die dan "maar" ong 1pktje maar scoren...

wat mis ik? (of is het de uitdraai van een andere scoot :rolleyes: gaan we nie vanuit he ;))

Denk dat wanneer hij goed afgesteld is, het vermogen een stuk lager ligt. Denk dat hij dan rond de 19 zit, met een mooie grafiek. Zou liever een mooie grafiek hebben met 19 pk als dit.

Evengoed een nette prestatie, hoorde het al van de jager. En beter zet je er een veer op inplaats van een stang ;) , stuitert een beetje heh.

Maar wat is de gehele set-up, want zie ik daar nou nog een std. pia ontsteking?8P
 
jah wat is je setup eigenlijk want lijkt mij zeer onwaarschijnlijk 20.6 met standaard ontsteking\

maar als je egt 20.6 hebt vind ik et tog een zeer nette prestatie
 
het is al eerder gezegt. om een hoog vermogen te halen moet je gewoon ook geluk hebben met onderdelen. met gekloot zijn veel vermogens gehaald.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top