Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Mahcoo! Bazenmobiel!

En seriously, ik combineer weleens extreem en onverstandig, maar dit zouden jullie toch beter moeten weten :p

Ik heb overigens geen centimeter met de auto gereden die dag, enkel paar keer gestart voor publiek :)
 
Mijn hok:p

xkog84.jpg


Wss binnenkort legergroen dippe en vento front er op:)

Zou eigenlijk nog iets lager willen maar ben voor door de schroefdraad heen.. Nu zitten er 2 veren op mijn voorste schokbrekers. Een lange en een korte. Iemand die weet of het mogelijk is om de kortste veer er tussen uit te laten?:p
 
je zou em met een aluminium bus aan kunnen vullen , waarschijnlijk heb je er nu al een ring tussen zitten.

hij zou dan nog lager kunnen maar dat zal nog harder zijn dan dat ie nu al is:p
 
Vanavond me 4 inch versmalde vooras ophalen en weer sleutelen maar. Dan nog met traction bar en midmount ophangen zodat ie klaar is voor Das Drag Day op 22 en 23 september. Nog iemand van hier die erheen gaat?

IMG_9042.jpg
 
529718_382151265138442_1049150639_n.jpg



Volgende week maar eens apk laten keuren en dan definitief in de verkoop... Over een paar maanden maar eens kijken wat ik ga kopen. Ik wilde eerst een T1 project beginnen, maar dat is helaas toch even niet mogelijk ( financiële redenen/andere prioriteiten ;) ) Wil sowieso een luchtgekoelde oldtimer, maar wat voor iets dat gaat worden, zien we dan wel weer :)


Jesse: Wat voor as heb je gekocht? Of heb je hem gewoon door een bekende laten versmallen?
 
Dus je laat je 's nachts vollopen met Wodka en daarna stap je zonder slaap in een auto met 700pk? Verstandig :X

Ook al heeft hij niet gereden, waarom laat je dan die lege vodkafles in je auto rondslingeren, is dat "stoer" ofzo? Ik word te oud voor die shit :p

Marco: dikke bak!

Robert; kan die Pulsar niet 80mm verlaagd worden? :p
 
Dat laatste beetje had je toch onder het rijden opgemaakt misha? :W

Heb inmiddels toch andere wielen onder mijn lijkenwagen gezet + wat verlaagd:
Oja en een chip: van 214pk/486nm naar 255pk/550nm
2yljm8h.jpg


Silvere s15 staat nog steeds tekoop:
1zmzdc7.jpg


blauwe s15 schiet helaas ook nog niet op:

Jo Marco,

Wat is precies je plan nu dan? Die RB build komt in die blauwe S15 ofzo denk?

Zilveren S15 blijft een gruwelijke bak. Als ik geen GTR had gehad had ik wel interesse gehad :p
 
Zoooo vet die sylvia, al zie ik mezelf niet zo snel in een rhd rondrijden + gebrek aan voldoende motorische kennis voor zo'n auto :)

1zv6gq8.jpg
 
Ook al heeft hij niet gereden, waarom laat je dan die lege vodkafles in je auto rondslingeren, is dat "stoer" ofzo? Ik word te oud voor die shit :p

Je bent me voor Bart!

@ Misha : Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je hier onnodig vaak geflamed wordt want je hebt een fucking tof apparaat (stukje jaloezie waarschijnlijk). Maar dit is echt een 'no go' hoor, ik ga er vanuit dat je die fles daar bewust neerlegt aangezien je hem zelf ook nog ff aanhaalt in je post, maar wtf is de achterliggende gedachte? Is imo echt het tegenovergestelde van 'stoer'. :D
 
I could not agree more. Misschien is het idd wel een stukje leeftijd, maar ook ik zie het nut er niet van. Had ik 8 jaar geleden trouwens ook gedacht hoor.

Ik vind ook dat je een leuk ding gebouwd hebt, Misha. En ik vind ook dat je vaak geflamed word, maar met dit soort popi-jopi onzin trek je dat ook zelf aan natuurlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top