Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Jesse: Wat voor as heb je gekocht? Of heb je hem gewoon door een bekende laten versmallen?

As gekocht bij Volksproject.nl. Is wel van een vriend van me. Je moet daar zeker zijn als je in de toekomst iets zoekt voor een T1/T2a.

Ook al heeft hij niet gereden, waarom laat je dan die lege vodkafles in je auto rondslingeren, is dat "stoer" ofzo? Ik word te oud voor die shit :p

+1. Het is sowieso de hele post een beetje, dank aan allerlei fotografen etc. Weet niet beetje 'te' allemaal.

Wat hebben ze precies gedaan aan het oliecarter? Bij VW motoren hebben ze ook van die platen te koop tegen het 'klotsen' in de bochten maar worden ook eigenlijk nooit gebruikt door oliedrukproblemen. Olie kan niet snel genoeg terugstromen om weer aangezogen te worden.

Denk dat drysump sowieso een betere stap is maar dat komt eraan begreep ik?
 
Je loopt achter ;-) Oude foto met foto.. Nieuwe foto's zijn al zonder folie :)

Gelukkig zeg! haha.

J@ Misha : Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je hier onnodig vaak geflamed wordt want je hebt een fucking tof apparaat (stukje jaloezie waarschijnlijk). Maar dit is echt een 'no go' hoor, ik ga er vanuit dat je die fles daar bewust neerlegt aangezien je hem zelf ook nog ff aanhaalt in je post, maar wtf is de achterliggende gedachte? Is imo echt het tegenovergestelde van 'stoer'. :D

:#
 
Waarom stoer? Is gewoon fun voor de mensen die erbij betrokken waren zoals voornamelijk Adam en de rest van 7Tune en WW.

Edit: en uiteraard express neergelegd voor de fotos om later aan herinnerd te worden.

Anything else to flame?
 
Last edited:
Wanneer vrijrijden Robert ?

Als hij zoals Bart zegt ongeveer 25 km verlaagd is. De std veren + dempers is leuk als je via het strand naar Zandvoort wil rijden.. Maar als je gaat hoeken is het je leven vergooien

To do's :

- Roest wegwerken en bodyparts netjes maken
- Schoefset
- Nieuwe big brake kit
- Andere Banden en velgen


Daarbij is van de week de complete kabelboom uitgefikt omdat de vorige eigenaar het ooit nodig heeft gevonden om de de geschakelde draad achter de zekeringen kast bloot te laten.

Ik was pas bezig om alles netjes te maken daar en ik werd als het ware uit mijn auto gerookt. Dus draadboom is #1 :p
 
Waarom stoer? Is gewoon fun voor de mensen die erbij betrokken waren zoals voornamelijk Adam en de rest van 7Tune en WW.

Edit: en uiteraard express neergelegd voor de fotos om later aan herinnerd te worden.

Anything else to flame?

Dave merkte de volgende dag ook nog de vodka :p Ik vond het niet zo met die peper :p
 
Jo Marco,

Wat is precies je plan nu dan? Die RB build komt in die blauwe S15 ofzo denk?

Zilveren S15 blijft een gruwelijke bak. Als ik geen GTR had gehad had ik wel interesse gehad :p

Ola lars :)

Rb komt inderdaad in de blauwe! die is momenteel helemaal gestript. Moet nog even wachten dat ik weer een container handel kan bestellen uit amerika waar de engine + vertex ridge widebodykit in kan :D
Denk dat het nog wel ff kan duren voordat ie klaar is trouwens, maar heb geen haast!

Heb jij je GTR al weer lopend met nieuwe turbo's?

grtz
 
Waarom stoer? Is gewoon fun voor de mensen die erbij betrokken waren zoals voornamelijk Adam en de rest van 7Tune en WW.

Edit: en uiteraard express neergelegd voor de fotos om later aan herinnerd te worden.

Anything else to flame?

Mensen die niet weten wat er die avond van te voren is gebeurd door die fles weten niet waarom die daar ligt :p ..
beetje makkelijk / voor hand liggend om daar weer een verhaaltje van te maken voor de haters..

Adam moest er verschrikkelijk om lachen toen hij die fles zag liggen :+
 
Ola lars :)

Rb komt inderdaad in de blauwe! die is momenteel helemaal gestript. Moet nog even wachten dat ik weer een container handel kan bestellen uit amerika waar de engine + vertex ridge widebodykit in kan :D
Denk dat het nog wel ff kan duren voordat ie klaar is trouwens, maar heb geen haast!

Heb jij je GTR al weer lopend met nieuwe turbo's?

grtz

Oke cool! Ben benieuwd als het eenmaal loopt!

GTR staat as we speak @ Pro Import voor de reparatie. Had er opeens weer zin in ;) Komen overigens standaard turbo's op, dus +/- 420/430 pk weer. Upgrade zag ik toch niet zo zitten. Ik merk ook wel is een stiekeme gedachte van verkopen, dus een grote verbouwing zou niet slim zijn. Op de een of andere manier ben ik gewoon wel weer is toe aan iets nieuws. Auto hoeft natuurlijk niet weg, dus ga 'm zeker niet voor een achterlijk laag bedrag weg doen.
 
Mensen die niet weten wat er die avond van te voren is gebeurd door die fles weten niet waarom die daar ligt :p ..
beetje makkelijk / voor hand liggend om daar weer een verhaaltje van te maken voor de haters..

Adam moest er verschrikkelijk om lachen toen hij die fles zag liggen :+

Kan me inderdaad wel voorstellen dat het leuk is voor hen die erbij waren, ik heb het een tijdje geleden ook gehad op een feestje, of eigenlijk meer de volgende ochtend/middag. Kom je de huiskamer in gelopen zie je die fles weer staan.. Iets waar je eigenlijk niet aan herinnerd wilt worden op dat moment :p Ging in dit geval om Chartreuse, dat spul is echt vergif :+
 
lekker belangrijk al dat gebitch over een fckn fles drank, damn! Sommigen posten toch ook foto's van 20 kratten bier :+
 
Lars, wat zou je willen halen dan?

Hier ook wat dingetjes gedaan aan de a4 :D

IMG-20120913-WA0001.jpg


IMG-20120913-WA0007.jpg


Nu nog op zoek naar facelift koplampen en het dak glanzend zwart wrappen :D
 
Iemand hier ervaring met pipercross c1050 filter?

pipercross_C1050.jpg


Heb kelken gevonden, voor mijn throttle bodies. Maar nu word de buitenmaat van de kelk 78mm.
De maximale maat wat er op past, is 90mm. K&N maakt dat soort filters niet, dus kom ik al haast uit bij dit soort filters.

Lees een paar verhalen, dat het spul van binnen los komt? Dat moeten we natuurlijk niet hebben.
 
Thanks. Dak kost maar 2 tientjes ofzo...had hem al gedaan maar verkeerd gemonteerd, kwam weer los @ 120km/u :D.

Schroefset komt nog wel, zitten nu veren onder...vind het wel goed zo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top