Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Ik ga de roestuitdaging aan:
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/Laswerk/Roestbak1.JPG[/ir]
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/Laswerk/Roestbak2.JPG[/ir]

Dat gat onder de a-stijl werd trouwens bij elkaar gehouden door een oude sok oid (die ik al eens gevonden had bij het leggen van kabeltjes) dus echt een verrassing was dat niet :p

Ding gaat trouwens verbeund worden tot circuitbak, dus rolkooi, 2 stoelen en geen reet dr in verder (behalve stuurbekrachtiging als ik de kans krijg :+)
En de 318is motor heb ik wat plannetjes voor om het ding met grofweg 3,5 cilinder achter het midden van de voorwielen te krijgen, nu nog een keer wat zooi kopen om te proberen.

Stuurbekrachtiging is voor heaumeaux
 
Iemand recentelijk nog "mijn" auto rond zien rijden omgeving den haag?
Ding is/was gecloond. Politie aan de deur gehad, recherche haaglanden aan de telefoon.
Dader was al gepakt, auto in beslag genomen en kopie platen vernietigt.
Dat ik de komende tijd maar ff binnenkomende boetes in de gaten moest houden. :+

Daar ben je lekker mee dan! Zulk soort gasten gelijk voor een aantal jaartjes opsluiten!
 
Stuurbekrachtiging is voor heaumeaux
Dr blijft een kenteken op zitten en dan ga je huilen als je met te brede plakbanden overal heen moet rijden icm een kort stuurhuis.
Vandaar ;)

En omdat het kan, ik wil dr toch een E36 stuurhuis op zetten en voor die 318is motor van me is het spul gewoon te krijgen, dus waarom niet :p
 
Ik heb ook een kort stuurhuis en 7,5J voor. Valt reuzen mee. Als je eenmaal op snelheid bent maakt het geen ruk uit.. Dan heb je liever 0 bekrachtiging met een kortere lock to lock
 
Ik heb ook een kort stuurhuis en 7,5J voor. Valt reuzen mee. Als je eenmaal op snelheid bent maakt het geen ruk uit.. Dan heb je liever 0 bekrachtiging met een kortere lock to lock

Watvoor bandjes rijdt je mee?
Pas met slicks gereden en droog, was doodop na een paar rondjes flink sturen!
 
Daar ben je lekker mee dan! Zulk soort gasten gelijk voor een aantal jaartjes opsluiten!

Nou inderdaad.
Ze hadden m gelukkig al gepakt, maar ding had ook bij bijvoorbeeld een overval gebruikt kunnen worden. Je zal op je nest liggen dat ze je op komen halen....
Neem aan dat me auto voor de deur een goede hint was geweest om vriendelijk aan te bellen, maar het zet je toch wel ff aan het denken.
 
@ Tom

Ik denk niet dat een AT daar rekening mee houd. Die gaan heus niet eerst rond bellen omdat er een auto bij de verdachte op de oprit staat. Vragen kunnen later nog gesteld worden :p
 
is vrij goed voor je afgelopen... heb veel ergere verhalen gehoord... helemaal als ze die dubbelganger niet pakken, ben je goed de lul...
 
Nou inderdaad.
Ze hadden m gelukkig al gepakt, maar ding had ook bij bijvoorbeeld een overval gebruikt kunnen worden. Je zal op je nest liggen dat ze je op komen halen....
Neem aan dat me auto voor de deur een goede hint was geweest om vriendelijk aan te bellen, maar het zet je toch wel ff aan het denken.

Hoe zijn ze aan de gegevens gekomen van je auto? VIN nummer staat toch alleen maar onder de kap, en daar kom je niet zonder sleutels.
 
Het recherche team gaat mij echt niet TE wijs maken. Hoe of wat precies weet ik niet, maar had wel een dubbelganger.
Me chassisnr staat overigens gewoon onder op de voorruit.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top