Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Tegenwoordig krijg je niet altijd het bedrag op je rekening hoor, soms moet je hem gewoon weg brengen naar een schade bedrijf en sturen hun de rekening naar je verzekering op en betalen ze die.
Het liefst doe ik het ook gewoon zwart laten reparen..

Bumper moet zowiezo gespoten worden, lak is ook beschadigd/gescheurd ;)
 
Niet echt over eigen auto :p
Gister even op pad met de auto.

In eindhoven in de parkeergarage loop weg zag al een vrouw in een cayenne zitten.
bijna de hoek om hoor ik ssssccccchhhhhrrraaapppp :p
Zal is kijken of ik fotos krijg upgeload.

Gister nog een half sprintje gezien t-5 en haybusa.
Helaas reden er nog autos voor.

Wou zelf nog tegen m3 coupe 2006 model sprintje trekken kijken wat ik er tegen kon doen :p maar stond helaas een auto voor.
 
Tegenwoordig krijg je niet altijd het bedrag op je rekening hoor, soms moet je hem gewoon weg brengen naar een schade bedrijf en sturen hun de rekening naar je verzekering op en betalen ze die.
Het liefst doe ik het ook gewoon zwart laten reparen..

Bumper moet zowiezo gespoten worden, lak is ook beschadigd/gescheurd ;)



is met lease autos meestal, je bent niet verplicht om je auto te repareren na schade. dat ben ik ook nooit tegen gekomen. tenzij je erom vraagt. en of je verzekering maatschappij contract heeft met schadebedrijf. en dat is meestal met bedrijfsautos. dat wat jij zegt is nieuw voor me, zal maandag even navragen
 
020920114661.jpg


Telefoon pic.. Lijkt wel of ik ovale velgen heb :D
 
Ja @ Douwe

2 Bremsscheiben unbelüftet/ voll für die Vorderachse
4-Loch, 239 mm x 10 mm oder
4-Loch, 239 mm x 12 mm
4 Bremsbeläge (= kompletter Bremsbelagssatz) für die Vorderachse
 
Thx, moet ik alleen ff kijken of ik 10 of 12mm moet hebben denk ? wat word daar mee bedoeld ?

Echt geen geld btw, mooi stom om dat dan in NL te kopen...
 
is met lease autos meestal, je bent niet verplicht om je auto te repareren na schade. dat ben ik ook nooit tegen gekomen. tenzij je erom vraagt. en of je verzekering maatschappij contract heeft met schadebedrijf. en dat is meestal met bedrijfsautos. dat wat jij zegt is nieuw voor me, zal maandag even navragen

Ik had dat ook alleen maar gehoord, niet dat ik elke week schade heb ofzo :p
En ik werk zelf als monteur dus met de schade zal het wel goedkomen als ik maar gewoon een xxxx bedrag op mijn rekening krijg gestort.
 
is met lease autos meestal, je bent niet verplicht om je auto te repareren na schade. dat ben ik ook nooit tegen gekomen. tenzij je erom vraagt. en of je verzekering maatschappij contract heeft met schadebedrijf. en dat is meestal met bedrijfsautos. dat wat jij zegt is nieuw voor me, zal maandag even navragen

Laatst nog gehad, schade op bumper/achterlicht/chroomstrip.

Bij schadebedrijf gecalculeerd op 1100, verzekering betaald op rekening..
Nieuw achterlicht,strip en bumperhoek gespoten voor totaal 250eu.

Me moeder's auto is ook een keer op z'n kant gezet door dronken gasten, zelfde verhaal.
Schade 2300eu, was meer dan de dagwaarde uiteindelijk behoud van wrak voor 200..
Gozer bij schadebedrijf was er duidelijk niet blij mee dat wij de auto weer meenamen :+
 
altijd terug kopen bij verzekering. ik mocht vroeger ook alle autos kopen die klanten niet meer wilde houden. hoop geld mee verdiend toen, autos zijn zo total verklaard terwijl er amper schade is.
 
@frank, als je je ori tt remmen weg doet pm me :)

Laat nog wel even weten. Ga eerst kijken of mijn voorste klauw op de achteras past.
Schijnt te kunnen dus dan doe ik dat.
Anders mag je het wel overnemen.

Pff wil binnekort met automaxx mee doen @ timeattack. Moet alleen nog veel te veel toen.

- Remmen voor en achter vervangen
- uitlijnen
- inlaatswap
- andere banden
Toch maar eens kijken of ik dat uberhaupt red

Zeg maar wanneer. Kom wel helpen beunen:W
 
Bij De IJssel dan ? En waar werk je nu dan ?
Ja ik hoop dat ze gewoon een bedrag uit keren, anders moet ik hem weg brengen en houd ik er niks aan over..
Ik wou het eigk bij stormpolder brengen, daar brengen wij bijna alles en leveren goed werk..

Ja ijssel idd;)

Ik zit nu bij Van dulst techniek/ Electrotool BV.

Maar als julie daar vaker komen dan doen ze echt wel een zwarte klus hoor, en anders gewoon een regelingetje treffen bij de ijssel. ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top