Show je eigen auto #5

Status
Not open for further replies.
Usb kabel zit bij deze aan de achterkant, dus je monteerd hem bv in je dashboardkast. Zie je nix van, en werkt erg goed!

Is echt ideaal idd. Ik heb er dan eentje van JVC (KDG-722) met USB in het front, dat met die losse kabel lijkt me minder handig.

Je plugt gewoon je mp3 speler of usb stick in, super! Het mooie bij de JVC vind ik dat ie mappen kan lezen zodat je erg snel je cd's of gesorteerde nummers kunt vinden.
 
vuile kankerflikkers :mad:

kom ik net thuis, zie ik de audi van me buurman, zit daar een haal in van circa 6 cm, echt volop diep, ala sleutel of spijker, ik kan hier zoooooooooo kk boos om worden, wij houden alles in de gaten voor ze. en die kankerjeugd hier heeft er even een mooie haal in gezet. tis gvd niet normaal, ik hoop dat ze dat soort volk eerst in een gifbad gooien. en dan behandelen met een spijkerpistool, :mad: echt he
 
Vind hem niet zo mooi :p

Heb dezelfde JVC als Vince (en Jayrune) volgens mij... Prima dingetje voor € 200,= (dat heb ik tenminste betaald voor een zwarte)...
 
vuile kankerflikkers :mad:

kom ik net thuis, zie ik de audi van me buurman, zit daar een haal in van circa 6 cm, echt volop diep, ala sleutel of spijker, ik kan hier zoooooooooo kk boos om worden, wij houden alles in de gaten voor ze. en die kankerjeugd hier heeft er even een mooie haal in gezet. tis gvd niet normaal, ik hoop dat ze dat soort volk eerst in een gifbad gooien. en dan behandelen met een spijkerpistool, :mad: echt he

Ik ben echt blij dat zoiets hier bijna nooit gebeurd... *klopt af*

Ik zou echt zo out gaan :|
 
nah ik zit hem nu ook goed te trippen hoor:) maar als ik losga, zoals ik altijd los ga, dan staat er weer een mooi ua topic. omdat ik een vb functie blabla heb.

Die auto is gewoon zo netjes, erg netjes mee omgegaan enz, k heb eens een pic ervan gepost toen ik hem een dagje had. en nu dit weer, het is gewoon kankergierig dat mensen niet van iemands spullen af kan blijven, de verf ligt er nog naast. dus het is gebeurd terwijl die hier al stond. hij staat al 4 dagen hiero. echt zo fucking gierig he :mad::mad:

edit ivm straks weer racisme ofso (A):p
 
kk streken idd, en waarom ?

stuk voor stuk de ledematen eraf snijden met een bot mes :|


Als ik dat ook zie gebeuren bij mijn auto, volgens mij blijft er weinig meer heel van zn persoon :X
 
Uiteraard. maar ik kan het gewoon niet hebben.... ik heb er z'n bizar grote haat voor. z'n auto word ingerolen in januari. maar toch hij zal het niet leuk gaan vinden, ik ben ook erg boos omdat ik weet dat het ook bij onze kan gebeuren, en die is niet zo uber verzekerd als die andere :)
 
Uiteraard. maar ik kan het gewoon niet hebben.... ik heb er z'n bizar grote haat voor. z'n auto word ingerolen in januari. maar toch hij zal het niet leuk gaan vinden, ik ben ook erg boos omdat ik weet dat het ook bij onze kan gebeuren, en die is niet zo uber verzekerd als die andere :)

valt nog mee

bij mij zie je vollop de primer zitten:S
 
Over een paar maandjes een kijken voor dit:# , japans 1.5 blokje, 130 pk tegenover de 88 pk europees blok wat ik nu heb:'(

1_5L_ZL-VE_Variable_Timing_Engine.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top