Show je eigen auto #5

Status
Not open for further replies.
Dat is ook wel weer zo, maar bij sommige niet nader te noemen evenementen (automaxx etc. ) zie je mensen trots met de kap open staan, en dan denk ik, laat hem dan maar dicht :Z
 
vies weer , viese auto :+

4cvnejo.jpg
 
Dit is mijn dagelijkse auto:

Golf iv tdi std 90 pk en helemaal std gekocht!

-(kat leeg,egr klep eraf) chip op maat rond de 125pk nu.
-Aero wissers voor en achter.
-Verlaagd rondom met 30mm veren.
-19inch New RS4 wielen.
-4motion voorlip.
-Alle delen in kleur mee gespoten.
-Andere koplampen met lens.
-Xenon 8000K.

Op de planning staan:

-Deze of volgende week beginnen met de turbo upgrade (verstuivers,chip aanpassen,grotere turbo) goed voor een geschatte 155/160pk en rond de 390/400nm.
-Audio project (compleet aanpakken)
-Tegen de tijd misschien toch nog wat lager icm een schroefset!

Hier een paar foto's!

DSC00503.JPG

DSC00505.JPG

DSC00507.JPG

tdi1.JPG
 
ik vind die meegespoten v6 lip niet echt super staan.

ik heb em ook besteld, alleen ik laat em wel zwart.

heb je een foto met je xenon aan?

keb net setje H7 8000k besteld.
 
moeten het wel dichte velgen zijn (alla A8) dit vind ik ook te groot ogen

Dat kan al een hoop schelen, maar een kleinere inch maat en dan wat verder verlagen vind ik persoonlijk mooier staan. (Als je er toch wat aan wil doen :))
 
ik niet, maar dan moeten het wel dichte velgen zijn (alla A8) dit vind ik ook te groot ogen

IRL staat het anders dan op de foto's maargoed smaken verschillen nu eenmaal, ik heb iig extra niet de oude rs4 velgen of a8 velgen genomen omdat zn beetje iedereen er al mee rijdt en ik deze amper tot bijna niet zie:)
 
als je turbo upgrade gaat doen voor je diesel ... en hij krijgt meer als 150 pk ... het eerste wat stuk gaat is je koppeling :) ... houdt dus ook rekening met een nieuwe ''race'' koppeling
 
das waar :)

plus dat het velgen zijn van mijn droombak :D

maarre ik zag net die xenon pics in je open dir,
is het echt zo blauw/paars IRL :(

ik heb dus ook die 8000k besteld, maar ik d8 dat het witblauw was...
 
dat is de fout die veel mensen maken ... hoe meer K, hoe blauwer en verder de lichtbundel is ... bullshit

mee licht opbrengst geeft het niet, integendeel met een lamp van 5400 / 6000 k heb je de meeste lichtopbrengst en is die nog blauw/witter dan een lamp van 8000 k
 
als je turbo upgrade gaat doen voor je diesel ... en hij krijgt meer als 150 pk ... het eerste wat stuk gaat is je koppeling :) ... houdt dus ook rekening met een nieuwe ''race'' koppeling

Chip word zoveelmogelijk eromheen geschreven om zo de koppeling wat te besparen, en alstie gaat dan wordt ie omgebouwd naar vaste:p
 
Dit is mijn dagelijkse auto:

Golf iv tdi std 90 pk en helemaal std gekocht!

-(kat leeg,egr klep eraf) chip op maat rond de 125pk nu.
-Aero wissers voor en achter.
-Verlaagd rondom met 30mm veren.
-19inch New RS4 wielen.
-4motion voorlip.
-Alle delen in kleur mee gespoten.
-Andere koplampen met lens.
-Xenon 8000K.

Op de planning staan:

-Deze of volgende week beginnen met de turbo upgrade (verstuivers,chip aanpassen,grotere turbo) goed voor een geschatte 155/160pk en rond de 390/400nm.
-Audio project (compleet aanpakken)
-Tegen de tijd misschien toch nog wat lager icm een schroefset!

Hier een paar foto's!

Heb je enig idee wat er allemaal beïnvloed wordt bij de moderne diesels als de EGR afgesloten wordt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top