SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

noohhh....:p

haha kheb er nu iig als ckah zin in8)

kzou eigenlijk een weekendje weg naar venlo gaan.... maar dat word dus een weekend alleen thuis dus lekkah keihard feeste van tevore...:p
 
Dus heudy :D bij jou thuis slapen met 30 man? :winner:

Zal van de week wss met D.J. gaan testen met mn hok om t draaiend te krijgen voor zoetermeAh / jubbega :D
 
Dus heudy :D bij jou thuis slapen met 30 man? :winner:

Zal van de week wss met D.J. gaan testen met mn hok om t draaiend te krijgen voor zoetermeAh / jubbega :D

lol, wordt lekkah vol dan :p

wordt iig een gaotische dag!


:D :D :D

Maakt mij allemaal niet meer uit8)

ik weet wel dat als het lekker weer is dat ik op de tuinstoel lig in het zonnetje met een kratje bier naast me terwijl nopeisdope uit me speakahs knalt8)

wat de rest anders allemaal doet maakt me egt vrij weinig uit:p:D
 
Dit is geen slap geouwehoer topic!
Ook hoef ik hier, net als in het slap geouwehoer topic, geen msn chat te zien. Blijf een beetje ontopic aub!
 
Vorig jaar was ik er ook om te kijken.. waren toen nog wat vervelende lui die ruzie zochten dacht ik. Verder viel het me op dat het wemelde van de mensen van buitenlands afkomst met Zip's e.d. met een hele grote mond.. waren dat ook SBO rijders? Niet allemaal zulke lui hoor.. stond langs de baan naast een gezin wat enorm stond aan te modigen enzo.. was super gezellig.

Alleen die arrogante lui terugsteppend met hun zip waarvoor iedereen moest wijken waren irri. Misschien een puntje om de rijders langs de andere kant dan het publiek te laten gaan?
 
Vorig jaar was ik er ook om te kijken.. waren toen nog wat vervelende lui die ruzie zochten dacht ik. Verder viel het me op dat het wemelde van de mensen van buitenlands afkomst met Zip's e.d. met een hele grote mond.. waren dat ook SBO rijders? Niet allemaal zulke lui hoor.. stond langs de baan naast een gezin wat enorm stond aan te modigen enzo.. was super gezellig.

Alleen die arrogante lui terugsteppend met hun zip waarvoor iedereen moest wijken waren irri. Misschien een puntje om de rijders langs de andere kant dan het publiek te laten gaan?
het publiek stond vorig jaar ook aan 2 kanten. ook heb ik vorig jaar al een groot deel afgezet voor publiek waar de rijders door konden. je hebt dan toch mensen die denken dat ze god zijn, alles mogen en in dat pad gaan staan.
die mensen verdienen dan ook niet meer als een gigantische grote rot schop.
 
het publiek stond vorig jaar ook aan 2 kanten. ook heb ik vorig jaar al een groot deel afgezet voor publiek waar de rijders door konden. je hebt dan toch mensen die denken dat ze god zijn, alles mogen en in dat pad gaan staan.
die mensen verdienen dan ook niet meer als een gigantische grote rot schop.

9||6
 
OWNOES... Kees his ass is being wo0ped by his family :W

Maar iig. Ontopic :)

Ik zal zo m'n blok maar eens even uit elkaar trekken, en m'n eigen nieuwe creatie er in proppen 8)
 
Back
Top