SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

Razma

Well-Known Member
Tweede ronde voor de NK punten. Paar maandjes verder, dus ik ga voor een lekker warm zonnetje en géén regen :winner:
 
Advertisement - register to remove this

vorig jaar zelf niet gereden, maar die baan zag er verdomd goed uit. ook wat fijner asvalt als de setheweg in meppel denk ik :D
 
Remweg in Meppel vond ik prima hoor, Najah je moest wel remmen je kon niet uitrollen, maar dan moet je ook zo'n tering eind lopen dusjah.

Doel zoetermeer:
- Blok beter afstellen bij (XSH?)
- Kappen opnieuw gespoten
- 2KG lichter
- 7.4 sec
 
Kvind t niet zo erg dat t pas 22 juni is. ff de tijd om alles goed inelkaar te zetten, meppel was echt beun :D. Heb dr nu al zin an, lekker dichtbij :)
 
idd wel jammer dat het pas over 1,5 maand is. Als de gemeente Weert het nou eindelijk eens goedkeurd hebben we in mei een sprint in Weert+ralf+
 
heb er nu al weer zin in na Gisteren! nog een hoop werk te doen!

Doel voor Zoetermeer: onder de 7 en betere starts voor dinya,dus nog een hoop aanpassen.
 
Mijn doel ik ook sneller als meppel. hoop geleerd van het hok wat er fout aan is :+
Kon er alleen goed mee starten zonder wheelys en wielspin :p

Zeker aanwezig met een beter knallende hok :W
 
Nee, Ik met Frank zijn scooter was later met de bus, en dus was er geen plek meer bij Jordy dus moesten we de bus aan de andere kant van het terrein zetten. We zijn niet in scheiding nee ;)
 
Back
Top