SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

idd wat dominic al zei !

Ik zie Meppel ook als een Leerdag ! En dat was voor velen zo, dat waarschuwde me pa ook al van tevoren :+. Maar weet zkr dat Zoetemeer gruwelijk gaat worden. Ik heb er tering veel zin in :~ Blokje ligt weer in 2en dus komt goud.



AdiozZz
 
BEN DE TUSSEN TIJD WEL MEER ALS NODIG
HOK LIEP NIET ECHT TOP EN ME RUNS WAREN OOK NEIT ECHT OM NA HUIS TE SCHRIJVEN
DRUK BEZIG MEER VERMOGEN TE WINNEN ZODAT WE MIN 8 EN LAGER KUNNEN SCOREN:rolleyes:
DRUK BEZIG MET ONTWERPEN VAN EEN 1 CIL 2 ZUIGER BLOK HOPEN DAT HET GAAT LUKKEN IN SCHAKEL IS HET AL EENS GELUKT:p
 
Mijn doelen toch wel @ Zoetermeer:

- Kappen gespoten + toebehoren
- Tijd van onder de 8 (ik wil de lat niet te hoog leggen natuurlijk :+)
 
BEN DE TUSSEN TIJD WEL MEER ALS NODIG
HOK LIEP NIET ECHT TOP EN ME RUNS WAREN OOK NEIT ECHT OM NA HUIS TE SCHRIJVEN
DRUK BEZIG MEER VERMOGEN TE WINNEN ZODAT WE MIN 8 EN LAGER KUNNEN SCOREN:rolleyes:
DRUK BEZIG MET ONTWERPEN VAN EEN 1 CIL 2 ZUIGER BLOK HOPEN DAT HET GAAT LUKKEN IN SCHAKEL IS HET AL EENS GELUKT:p

Hoi :+
 
onder de 8 :X

onder de7 :p

op zoetermeer word er een hoop duidelijk kwa kampioenschap DENK ik..

dit omdat er meer hokken klaar zullen zijn.. EN en kleine lichte mannetjes volgas weg kunnen klappen :p

noem geen namen :p

groet;)
 
ik ben vandaag nog even bij de baan wezen kijken. hij ligt er eigenlijk beter bij dan ik verwacht had. ook ga ik het tijdschema iets aanpassen, zodat er van 10:00 tot 16:00 kwali gereden kan worden met een puaze van een half uur. zo hoeven we ons zolang er niet meer dan 170 man zijn te houden aan die 4 x, en kunnen we lekker veel knallen dus in sweetlake :winner:
 
klinkt goed, lekker veel knallen.

Ben al druk bezig om vermogen van de sonic te verhogen en natuurlijk een pak lichter te maken.

We zullen zien wat het allemaal opbrengt in zoetermeer
 
ik ben vandaag nog even bij de baan wezen kijken. hij ligt er eigenlijk beter bij dan ik verwacht had. ook ga ik het tijdschema iets aanpassen, zodat er van 10:00 tot 16:00 kwali gereden kan worden met een puaze van een half uur. zo hoeven we ons zolang er niet meer dan 170 man zijn te houden aan die 4 x, en kunnen we lekker veel knallen dus in sweetlake :winner:

Goeie zaak Kenny +ralf+ !
Weet wel dat ik nu constant in de rij ga staan ! net zo lang dat ik een goeie tijd heb geklokt })
 
Back
Top