SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

Ik stond gewoon bij de MWSérs hoor met me scooter.. Naast Maikel en Robbert

Alleen heb bijna heel de dag geknalt :p dus veel wachten in de wacht rij zowiezo..
 
Bohh nog 2 maande 8)

Nog lekker veel afstel tijd en kun je tenminste rustig aan doen :W Overigens nog nooit op Zoetermeer geweest dus zal mij benieuwen.

Doel: onder de 8 seconde komen
 
Dat van de remweg was ook geen kritiek hoor, meer een aandachtspuntje :)

Niks dan lof over de organisatie (sbo en meppel crew) over gisteren, prima georganiseerd. En terecht afgelast na de regen.
 
doelen voor zoetermeer,

kevin een pilotsport,
mijn blok weer ff opbouwen( zuigertje geowned) mja voor mn eerste meeting een 7,1 rijden vind ik niet slecht met een op straat afgesteld hok,

verder gaan we banken vantevoren dus hopen we met zn drieen heel dicht bij de 7 of zelfs eronder te gaan!

moet haast wel lukken,

vorig jaar was zoetermeer een mooie meet, hopen op mooi weer en hij slaagd cker wel!;)

edit:
ik remde bijna niet, en eindigde steeds net na de hekken :p
kon hij mooi nog ff koelen met het terugsteppen :p
 
@ rene , je snapt wel wat ik bedoel toch?

De scooters die met 110 km over de streep gingen hadden tijd zat om te remmen, ook al waren ze bijna 1x zo zwaar:)

De fuik is er voor bedoeld om mensen tijdig af te remmen, schieten ze toch door dan kunnen ze door de fuik nog een 200mtr uitrollen.
Gaat iedereen dit doen dan moeten ze bij de start weer wachten tot de baan leeg is, hetgeen weer tijd kost:D.

@ vasco, als jij je "nuttige reactie" erbij zet word hij nog langer:)
 
Dat klopt inderdaad :)

Mijn doel is om Ilonka een betere machine mee te geven zonder problemen.

Als het in Zoetermeer goed weer is, is dat eigenlijk meer de opener van het seizoen. Want dan kan je de echt snelle tijden zien, vooral omdat nu iedereen weer heeft gereden en veel tijd heeft om dingen te verbeteren! Ben erg benieuwd.
 
@ rene , je snapt wel wat ik bedoel toch?

De scooters die met 110 km over de streep gingen hadden tijd zat om te remmen, ook al waren ze bijna 1x zo zwaar:)

De fuik is er voor bedoeld om mensen tijdig af te remmen, schieten ze toch door dan kunnen ze door de fuik nog een 200mtr uitrollen.
Gaat iedereen dit doen dan moeten ze bij de start weer wachten tot de baan leeg is, hetgeen weer tijd kost:D.

Tuurlijk snap ik. Het was ook gewoon aandachts puntje want ik denk dat er straks wel mensen zijn die met 140+ over de finish komen. Zou toch jammer zijn als ze wel de hekken invliegen zoals 1ste jaar Rotterdam op de stoep.
 
Als het in Zoetermeer goed weer is, is dat eigenlijk meer de opener van het seizoen. Want dan kan je de echt snelle tijden zien, vooral omdat nu iedereen weer heeft gereden en veel tijd heeft om dingen te verbeteren! Ben erg benieuwd.



Dat denk ik ook jah.

ben erg benieuwd hoe het er op zoetermeer aantoe gaat!

wij zijn ook zeker weer aanwezig!

onze planning, zipje eens ECHT licht maken, en zorgen dat robbert eens niet van ze gas af moet bij het weg rijden.
 
Back
Top