SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

Seker aanwezig

nou wat meer toeren onderin
heb der iig super veel zin in
en die kut start oefenen want als ej wacht tot dat het groen is en dan pas aan rijd das ok niks :p
 
mwoah, 0,138 reactie, met het'bij groen wegrijden':)

mja idd, @ zoetermeer ook maar eens bij rood wegcruizen :p

eerst die dingen afstellen.. zodat ze klappen op zoetermeer!
word wel weer eens tijd,, :p
 
ik had een reactie van 0.06, wegrijden bij het laaste oranje lampje dus. vorig jaar zat ik nooit onder de 0.2 sec.

Toch baal je dan best als je 0.2 seconde mist op je tijd door je reactie, vooral als je richting de 7 sec gaat. Dan word de reactie namenlijk het verschil tussen boven of onder de 7 :p
 
vorig jaar vaak zat reactie tijden van 0.00 gehad, op zoetemeer toen ik in de omloop zat eerste keer reactie van 0.00 en de tweede keer een reactie van 0.04 en daarin zaten net de 0.02 die ik tekort kwam om 3de te worden:X
 
Mijn reactie's ga ik nog ff lekker fijn oefenen op de GoFast X-days ..

Meppel was mijn snelste 0,02..

Laatste oranje lampje begint te branden gas geven :)
 
vorig jaar ben ik niet zo heel lang geweest.
maar de tijd dat ik er was vond ik het erg gezellig wel.

dit jaar ben ik er ook
en misschien ook nog eens met me dna.

even kijken of ik de bank op kan komen :)
 
mijn snelste reactie tijd was ook lekker vers 0,39:|
voorigjaar ging het stuk beter merja niet met me hoofd erbij geweest dus xday's even wat uitproberen(A);) enjah dan maar hoopen dat me scootertje goed gaat lopen @ zoetermeer en tevens eens zonder kapjes rijden scheeld tog 5,8 kilo eens kijke of dat scheeld in tijd:p
 
mogen we wel hopen dat ze op zoetermeer een startsysteem hebben idd.

ik verwacht op zoetermeer trouwens ongeveer een zelfde stand in het klassement voor me, aangezien iedereen sneller gaat daar, en ik ook als het goed is :p
 
ik verwacht op zoetermeer trouwens ongeveer een zelfde stand in het klassement voor me, aangezien iedereen sneller gaat daar, en ik ook als het goed is :p

Niet mee eens, veel mensen waren niet aanwezig.
Zullen dus nog wel onverwachte tijden voorbij komen van de andere 79 rijders die er niet waren!
 
mogen we wel hopen dat ze op zoetermeer een startsysteem hebben idd.

ik verwacht op zoetermeer trouwens ongeveer een zelfde stand in het klassement voor me, aangezien iedereen sneller gaat daar, en ik ook als het goed is :p
Ik heb nog niks gereden:#

Mischien wordt het niks, mischien wordt het gekkehuis:winner:
 
ik verwacht op zoetermeer trouwens ongeveer een zelfde stand in het klassement voor me, aangezien iedereen sneller gaat daar, en ik ook als het goed is :p






Ik ben het ook niet met je eens,ik denk dat een aantal mensen het nog niet voor elkaar hadden die naar de loop van zoetermeer hard aan het werk zijn,ik denk dat we van af zoetermeer pas een beetje kunnen zien wie er echt punten gaan scoren door het jaar heen.
 
Back
Top