SBO Sprint - Driewegen 6 mei

djt-evo-neos said:
volgens my is het al eerder gevraagd. maar kan iemand een postcode en adres plaatsen.
aangezien er 3x een driewegen bestaat zal dit gemakkelijk zijn voor de navi.

alvast bedankt

idd dit zou makkelijk zijn , ook heb ik nog een vraag ik moet meedoen met een daginschrijving maar mileumat heb ik dus dan hoef ik die daar niet nog eens te kope neem ik aan

Mvg Joost
 
tomos tuning said:
idd dit zou makkelijk zijn , ook heb ik nog een vraag ik moet meedoen met een daginschrijving maar mileumat heb ik dus dan hoef ik die daar niet nog eens te kope neem ik aan

Mvg Joost


PM beantwoord

@ djt-evo-nes : Hoofdplaatseweg 4521 GK
 
Kwas er helemaal klaar voor, alleen op bank warm gelopen. dus 21 mei voor mij.

maar ben er wel om mijn startbewijs op te halen.
 
whooeeeiiii kappen zijn ook allemaal terug van de spuiter:D
Morgen even bij Tino langs, dan maar de kappen er op en dan zijn we ook klaar..
Enige nadeel is dat er een vervoersproblemo zich vanmiddag heeft voorgedaan dus dat moet ik ook nog ff regelen:(

Kheb er zin in sprintbitches!!!:D
 
ik ga ook maar is kijken daar ... mn zip blijft echter in zn hok, ga strictly voor de fun ... natuurlijk aanwezig met de gehele fred motoren posse :D

ag et zal en puik dagje worden dunkt me zo :D .... hahahahaha
 
haman said:
ik ga ook maar is kijken daar ... mn zip blijft echter in zn hok, ga strictly voor de fun ... natuurlijk aanwezig met de gehele fred motoren posse :D

ag et zal en puik dagje worden dunkt me zo :D .... hahahahaha
of niet dan herman je weet waar je me kan vinden he :*

wandel in de richting van het licht en gij zult mij vinden:p
 
Ik had er zo'n zin in...

Scheurt 3 dagen ervoor mn carter:( Wordt dus (ivm examens) 5 juni pas de eerste sprint voor mij
 
Misschien moet ik de eerste sprint al skippen... :'(

Iets is er mis met mijn blok, de vraag is alleen wat... de pk's zijn ver te zoeken op het moment. :mad:
 
dat is minder om te horen joel.

ik mag op de sprint sr van custom sr rijden. hij moet zelf naar een begrafenis jammer genoeg.
vandaag de sr beetje afstellen en morgen opbouwen en poetsen :)
 
klaar met borgen en dergelijke.... alleen nog benzine halen en me bobine en eprom vast tyrippen. :)

Hij draaid nu eigenlijk weer wat teveel toeren maar het vermogen is nog redelijk gek.
Sowieso tot de 60 oid is het echt bizar. Alleen daarna klimt ie nog iets op in toeren.
Geen tijd om dat voor deze sprint te fixen... dus we zien het allemaal wel :D

Tot zaterdag!


edit : joel , ik zou gewoon komen met dat ding. Straks haakt de helft af en had je bv kans gemaakt op wat punten... nu loop je je punten sowieso mis.
Neem aan dat je wel hoog wil eindigen in het klassement?

Gewoon komen dus :*
 
A-Bizar said:
edit : joel , ik zou gewoon komen met dat ding. Straks haakt de helft af en had je bv kans gemaakt op wat punten... nu loop je je punten sowieso mis.
Neem aan dat je wel hoog wil eindigen in het klassement?

Gewoon komen dus :*

Hier sluit in me bij aan :D

of ben je bang dat er echt wat ernstig mis is..? hij liep toch gister wel gewoon "goed". we kunnen het gewoon proberen.

ding van mij knalt m ook goed op de weg! alleen hij ratelt alweer, zelfs met dat nieuwe veertje :(

tot zaterdag, wieger
 
Back
Top