SBO Sprint - Driewegen 6 mei

Razma

Well-Known Member
De eerste SBO sprint komt eraan !

Ondertussen hebben alle rijders die al een startbewijs hebben aangevraagd een mailing ontvangen met praktische informatie. Zijn er wijzigingen en/of nieuws ivm deze sprint wordt er weer een nieuwe mailing gezonden. Dit zal voor elke wedstrijd zo zijn.

Geen mailing ontvangen, wel ingeschreven ? Laat het even weten !

Voor wie wel ingeschreven heeft, maar nog geen papieren heeft terug gezonden heeft nog geen mailing ontvangen. Het is wél noodzakelijk om alles zo snel mogelijk in orde te brengen, pas dan kunnen we een startbewijs aanvragen en krijg je het Motorsport Nieuws magazine ook thuis gezonden.

Het dagprogramma voor de SBO sprints hier

Rijden met een daginschrijving, dat kan.
Informatie daarover hier


Zaterdagavond is er een bal georganiseerd door Driewegen's Foor en wie wil blijven voor de gazonmaaierraces met 600cc's kan overnachten op het kampeerterrein.

Het programma voor zondag ook nog :
12.00-17.00 uur gazonmaaierrace meetellend voor het ned. kampioenschap!
13.00 uur kinderspelen + springkussen
13.00 uur Voetbal
14.30 uur schieting zonder vizier op de liggende wip
14.30 uur optreden muziekvereniging
16.00 uur dweilband Leute boven alles
17.00 uur ballonwedstrijd
18.00 uur Prijsuitreiking
18.30 uur The Good, the Bad &Bart

noordwolde%20032.jpg
 
Advertisement - register to remove this

oeii heb die dag rally in Hulst, volgens mij in de buurt, mits het programma het toelaat kom ik wel even langs...
 
het is rood :)

Maar ik denk dat het dan aan je mail ligt aangezien ik 'm twee keer getest heb. Staat er nergens bij je mailbox afbeeldingen weergeven ?
 
Het was vanochtend vroeg dag ;)

Bovenin staan wel afbeeldingen maar die moet ik apart bekijken. Ik heb grijze vlakken in het mailtje waar normaal een afbeelding moet. En de links zijn wel blauw maar kan er niet op klikken.

/edit

Doet het al. Kwam omdat hij in mijn junk folder stond

/edit
 
Red Devil Rox said:
oeii heb die dag rally in Hulst, volgens mij in de buurt, mits het programma het toelaat kom ik wel even langs...


is in de buurt ja, ik woon in hulst dus, is max. 30 min ervandaan :p
 
moetje om in driewegen te komen ook via belgie rijden net als naar perkpolder?? gr pascal

edit: jah dus alshet die driewegen bij terneuzen is..
 
Last edited:
nastykilla said:
moetje om in driewegen te komen ook via belgie rijden net als naar perkpolder?? gr pascal

edit: jah dus alshet die driewegen bij terneuzen is..

hoeft niet, je kunt ook via goes/middelburg rijden, en dan daar de toltunnel in, dan ben je er al bijna als je de tunnel uitkomt!

en het ligt er ook aan waar je vandaan komt natuurlijk!
 
ik kom vanaf dordrecht, maar die tunnel was nogal moeilijk te vinden ik moest met de scooter echt door belgie gaan anders kwammik der gewoon niet, en met de auto kwamen we op de terug weg ook door belgie der was geen andere weg op de 1 of andere manier..
 
nastykilla said:
ik kom vanaf dordrecht, maar die tunnel was nogal moeilijk te vinden ik moest met de scooter echt door belgie gaan anders kwammik der gewoon niet, en met de auto kwamen we op de terug weg ook door belgie der was geen andere weg op de 1 of andere manier..
het staat op de snelweg al aangegeven op gote borden antwerpen TOL
die tunnel kost met alleen auto €4,50 dat is het enigste wat ik weet omdat ik er al een aantal keren heen ben gereden:+

en anders routeplanner een optie?
 
nastykilla said:
ik kom vanaf dordrecht, maar die tunnel was nogal moeilijk te vinden ik moest met de scooter echt door belgie gaan anders kwammik der gewoon niet, en met de auto kwamen we op de terug weg ook door belgie der was geen andere weg op de 1 of andere manier..


Of je gaat richting bergen op zoom/goes en je neemt de westerschelde tunnel naar terneuzen

Of je gaat richting antwerpen en je pakt daar die andere tunnel

Of je gaat richting antwerpen en je rijdt heel de ring van antwerpen af. Dan omzeil je de tunnel.

1 is imo het snelste en het makkelijkste.
 
door de westerschelde tunnel is veel makkelijker en korter. houd er wel rekening mee dat er traject controle in de westerscheldetunnel is, als je met de scooter komt dan moet je ff conexxion bellen min. 10 min. voordat je bij de tunnel bent dan kan je met een aanhanger achter de bus door de tunnel. mzzl
 
Razma, morgen ga ik samen met nog 3 andere ff de medische keuring fixen en dan sturen we gelijk de papieren op! Ik heb zeker wel zin in de eerste sbo sprint, de hesjes zien er ook nice uit en nu nog hopen op goed weer:D

Groetjes!
 
LEt er wel op dat het Driewegen in Zeeuws Vlaanderen is! En niet waar ik woon dus :p Anders zie ik hier allemaal karretjes langskomen met scooters erop :
 
PM ff je adres, dan kijk ik het na !
Meteen opgelost voor de volgende mailing dan en zend ik deze ook nog wel even toe.
 
Back
Top