SBO Sprint - Driewegen - 5 Mei

Jeppers...

Daarom klik ik zelf zijn tijden, zodat ik TIJDENS de kwalificatie kan aangeven of hij nog moet aanzetten of dat hij al op de eerste rij staat :)

Je moet gewoon iemand hebben, die je tijd even onthoud & bekijkt... dan even zelf verifieren of het een goede start was, of dat je daar veel liet liggen, en dan aan de afstelling klooien :)
 
Jeppers...

Daarom klik ik zelf zijn tijden, zodat ik TIJDENS de kwalificatie kan aangeven of hij nog moet aanzetten of dat hij al op de eerste rij staat :)

Je moet gewoon iemand hebben, die je tijd even onthoud & bekijkt... dan even zelf verifieren of het een goede start was, of dat je daar veel liet liggen, en dan aan de afstelling klooien :)

Niet iedereen is zo goed in slaafjes vinden als Pronk...:)
Je moet maar net iemand zo gek krijgen..

x

Laurens
 
Hoezo, is toch helemaal niet van belang om te weten wat voor tijd je knalde :7

Haha dit bedoelt Rolf sarcastisch voor de lui die het niet door hebben :*

Hoop iig dat de tijden alsnog snel op internet komen, want ik heb die miljoen euro inschrijfgeld voor de sbo en de extra kosten om in fucking zeeland te komen vooral betaald omdat ik heel erg graag wil weten wat voor tijden ik rijd. Dat is voor mij een van de hoofdredenen om aan het SBO mee te doen...
 
Kvind het ook veemd, eerste sprint was 22 april en daar staan nog steeds niet alle tijden van online.
Zal iedereen het vast druk hebben enzo, maar je weet dat je deze dingen moet updaten. Dus had er beter geplanned moeten worden.

Nofi verder:*
 
misschien reageert er niemand van de Crew omdat er weer 2 nieuwe evenementen aankomen en alleen Inne over de tijden beschikt en niet 48 uur in 1 dag heeft zitten en misschien ook zij knettergek word van al dat gezeik???
 
de hele crew offert al vrije avonde op, ik heb laatst na me werk van 17.30 tot 22.30 bij Inne gezet om enkel de foto's voor Heerle te fixen. Er zijn gewoon dingen die geregeld moeten worden. Aangezien Driewegen toch niet meetelt voor het kampioenschap zal het op een iets lager pitje zijn gezet door Inne, wat niet weg neemt dat jullie gewoon recht hebben om je tijden te weten.

Wacht nu aub gewoon af, niet alles kan tegelijk...
 
we wachten rustig af maar het lijkt mij niet zo moeilijk om ff de tijden online te zetten dat is tog gewoon een beetje knip en plak werk omdat alles al in de computer staat of ligt dat aan mij? mja ik wil geen gezeik hierover. telt tenslotte tocht niet mee
 
als iemand wil komen helpen, graag !
Maar ff snel is het helaas niet, ben je halve dag nog mee bezig tot de databases zijn aangepast. Alle namen moeten nog manueel toegevoegd worden bij startnummers ed.
 
idd, en we hebben vanavond "soort van vergadering gehad"
enne.... http://sbo.scooterforum.net/Seizoen2007/
dus ben druk bezig genoeg voor jullie :*
Btw als je wilt dat ik wat vaker @ forum ben, betaal jij dan 750 euro die ik afgelopen weekend heb verdient? want als ik niet werk voor mezelf @ de weekende dan moet het geld toch ergens anders vandaan komen.
 
Back
Top