SBO Sprint - Driewegen - 5 Mei

Nevermind die wheelys van mij. Zal niet meer gebeuren.

Eehm

Bedenk dat volgende keer eerder... ;) Als moderator hoor je het goede voorbeeld te geven... Je kan op jullie eigen forumgedeelte wel lezen wat er gebeurd als je dingen doet die niet mogen....... :+











Iedereen is jong geweest....en iedereen maakt fouten. No hard feelings ;)
 
ach ja, zolang je maar ingeschreven bent en je een beetje nadenkt maakt dat niet uit toch?

komt allemaal wel goed denks.

mooie foto's trouwens :W
 
ach ja, zolang je maar ingeschreven bent en je een beetje nadenkt maakt dat niet uit toch?

komt allemaal wel goed denks.

mooie foto's trouwens :W

iemand die nadenkt gaat geen rare dingen doen mag ik hopen ;)

Maargoed zullen we maar weer ontopic gaan :W
 
Nevermind die wheelys van mij. Zal niet meer gebeuren.

18.1 Het is de deelnemers verboden oneerlijke, ongeoorloofde of gevaarlijke manoeuvres uit te voeren of dusdanig rijgedrag te vertonen dat andere deelnemers, officials, publiek of andere personen in gevaar worden gebracht of kunnen worden gebracht.

;)
 
ff toelichting van mijn kant, gisteren werdt ik gebeld ( @ bedrijfstelefoon ) voor zaterdag een buffet van 30 man, aangezien ik hier veel doekoe's voor krijg en ik dus gigantisch veel/snel moet werken vandaag/vanacht/morgen/zaterdag komt het filmpje pas zondag online. uw begrip hier voor :p
 
Heb er alle begrip voor.

Neem je tijd er gewoon voor, ben al heel blij ermee dat je uberhaupt zoveel tijd steekt in het filmen en daarna nog helemaal monteren.:*
 
Als ik zo die foto's bekijk lijkt het net of ik nooit aanwezig geweest ben op deze meeting:p..

Maar komt vast nog wel iemand met een hippe foto:)..
Verder vond ik het een leuke meeting en we hebben er een tof weekend aan overgehouden!

X

Laurens

Denk dat het komt omdat je zoon snelle brommer heb,
niemand kan van jou een foto make,,,

Lkkr knus met 8man in 1 tent..2 in de lobby..:p
 
Ooit mijn starts gezien? Als dat geen gevaarlijke manouvres zijn weet ik t ook niet meer ;) Maar zoals ik al zei; Ik teste mijn gas-hername/reactie. Zoals sommigen al wisten zat ik met een onconstante dip. Soms wel soms niet, Nu dus niet, en tja dan ga je op t achterwiel. Maargoed. Genoeg erover :)
 
Ooit mijn starts gezien? Als dat geen gevaarlijke manouvres zijn weet ik t ook niet meer ;) Maar zoals ik al zei; Ik teste mijn gas-hername/reactie. Zoals sommigen al wisten zat ik met een onconstante dip. Soms wel soms niet, Nu dus niet, en tja dan ga je op t achterwiel. Maargoed. Genoeg erover :)
Hahaha8P
Dit is wel de slapste smoes die ik ooit gehoord heb.


Wheelyen op het uitrij stuk is ook gewoon vet om te doen:p
 
Die om roeper zij wel meer.

''Iedereen die mee wil doen in de finales voor de bekers moet zich in schrijfven '' |(

'' De hoogste eindsnelheid van 125 en dat op 100 m '' 8P

Die verzon zelf vanalles, waar nergens iets van klopte.
 
Die om roeper zij wel meer.

''Iedereen die mee wil doen in de finales voor de bekers moet zich in schrijfven '' |(

'' De hoogste eindsnelheid van 125 en dat op 100 m '' 8P

Die verzon zelf vanalles, waar nergens iets van klopte.

behoorlijk, werd er af en toe niet goed van...
 
Back
Top