SBO Sprint - Driewegen 6 mei

-Cris- said:
Haha ik dacht dat jij geen 1ste wou worden:+

nee idd... ik roep al jaren dat ik 2e wil worden... dan heb ik nog iets om naar uit te kijken enzo :)
En dat meen ik echt btw... tuulk doe ik dus me best met de jaren aan de top te komen. Maar ik vind het niet erg om geen eerste te zijn zeg maar :p

MHR said:
dit lijkt me realistischer ;)

ben benieuwd hoe en vooral wanneer je runner optimaal rijdt.

het was ook een grapje :* :p
 
Hulde aan de organisatie!!!
We krijgen echt waar voor ons geld:D

Op naar de volgende sprint, nog wat motorische aanpassingen en dan proberen onder de 8 te komen ;)
 
Ja inderdaad ik heb ze aan hem meegegeven, en hij zou ze posten maarja hij is een beetje traag mee t.o.v zijn scooter, maarja komt goed kzal hem zo is even bellen..
 
Last edited:
Ronnie said:
Mooi filmpje.
Kan het zijn dat er geen geluid bij zit?


zit wel geluid bij, gewoon ff www.divx.com gaan wanneer je de divx codecs hebt werkt het gewoon.

Maar als hij de filmpjes gaat verkleinen zal het waarschijnlijk toch omgezet worden naar .mpg en kun het zonder moeite afspelen in mediaplayer
 
Ronnie said:
Mooi filmpje.
Kan het zijn dat er geen geluid bij zit?

Zit idd wel geluid bij. Ik zal de rest er ook wel gewoon opzetten. Ze zijn wel wat groot maar ja, is even niet anders.

/edit

ik heb gepeobeerd met het xp progamma maar hij herkend ze niet. Het zijn .MOD bestanden

/edit
 
Bachhause said:
Ja inderdaad ik heb ze aan hem meegegeven, en hij zou ze posten maarja hij is een beetje traag mee t.o.v zijn scooter, maarja komt goed kzal hem zo is even bellen..


Scooter is ook traag :rolleyes: Ik wil ze wel erop zetten alleen de cd speler van de computer is kapot :mad:
 
TunedFox said:
Zit idd wel geluid bij. Ik zal de rest er ook wel gewoon opzetten. Ze zijn wel wat groot maar ja, is even niet anders.

/edit

ik heb gepeobeerd met het xp progamma maar hij herkend ze niet. Het zijn .MOD bestanden

/edit


ohja heb je weer een of andere gekraakt programma nodig die dat kan omzetten :S

Beter post je dan gewoon de filmpjes op full size en zet je erbij wat er te zien valt! ( Heb je de mn special paint spyder Aerox ook op film??? )
 
Thunder-rox said:
ohja heb je weer een of andere gekraakt programma nodig die dat kan omzetten :S

Beter post je dan gewoon de filmpjes op full size en zet je erbij wat er te zien valt! ( Heb je de mn special paint spyder Aerox ook op film??? )

Ja, die heb ik. Met dat vinnetje op je helm? Dan stond je naast ons zaterdag :)

Ik weet alleen niet of hij ertussen zit want ik heb de beste erop gezet. Sommige zoomde ik in op het laatst maar werd er niet duidelijker op. Mocht ie er niet tussen zitten dan zet ik hem er nog wel op.
 
TunedFox said:
Ja, die heb ik. Met dat vinnetje op je helm? Dan stond je naast ons zaterdag :)

Ik weet alleen niet of hij ertussen zit want ik heb de beste erop gezet. Sommige zoomde ik in op het laatst maar werd er niet duidelijker op. Mocht ie er niet tussen zitten dan zet ik hem er nog wel op.


Oh ja? waren jullie wel snel klaar... problemen zo te horen?

Ik ben ook niet echt spraakzaam op een event. Het is een race en dan probeer ik me wat af te zonderen. Dat ging deze keer niet altijd even goed want dit was als het ware mijn thuis grand prix :p (ik woon in het poldergebied rond Biervliet)

Ik heb wel dat filmpje terug gevonden tegen die goudkleurige zip, bedankt!
 
Nee maar wij waren met 2 scooters en allebei niet in de finaleruns. Toen ging die andere jongen weg en van hem was die partytent ook. Dus anders zit ik daar nog beetje alleen, in de brandende zon :p

En aangezien ik nog 4 uur terug moest rijden ging ik ook maar die kant op.
 
Back
Top