SBO Sprint - Driewegen 6 mei

Ik heb ook ge pm't omdat ik ook geen mailing heb gehad nog... ik heb ook nog nix thuis gehad..
me neef: M.Kossuh van forum ook nog niet..

zou fijn zijn als ik ook mailing had:)

alvast bedankt

gr mike
 
Last edited:
Streetglow-fox said:
door de westerschelde tunnel is veel makkelijker en korter. houd er wel rekening mee dat er traject controle in de westerscheldetunnel is, als je met de scooter komt dan moet je ff conexxion bellen min. 10 min. voordat je bij de tunnel bent dan kan je met een aanhanger achter de bus door de tunnel. mzzl


Euhm wat bedoel je met karretje?, alsik me scooters in busje heb kanje toch gewoon derdoorheen rijden??
En ik heb echt heel veel zin in driewegen:)
 
hahaha natuurlijk kan dat, hij bedoeld alleen dat als je op de scooter door die tunnel wil dat je die busmaatschappij moet bellen en dat er dan een soort van aanhangertje oid komt waardoor je alsnog door die tunnel kan komen..alleen dan niet rijdend.
Maar als je scoot in een busje staat kan je gewoon door die tunnel 8P
 
als je er overdag maar bent :p
ik denk sowieso dat ik niet ga overnachten.. gazonmaaierraces zijn niet boeiend genoeg :+
 
ik ben eigenlijk nog een beetje aan het twijfelen. Als het 'savonds gezellig word kan ik natuurlijk niet achter blijven :p
 
ik denk niet dat ik tot de volgende dag blijf...die gazonmaaierrace en het optreden van de muziekvereniging kan me nou niet echt boeien 8P
 
als het weer het meelaat , kunnen we het igg gezellig maken, die races en optreden dag erna boeien niet.

hebben we wel chille avond enzo. lekker BBqen
 
Sonic Tuning said:
avondje lijkt me ook wel gezellig maar zoals al gezegt overnachten vind ik nutteloos.

Ik moet 3 en een half uur rijden.. dus mischien is het welm een idee..

IVM tijden van de keuring..
 
Wim said:
Ik moet 3 en een half uur rijden.. dus mischien is het welm een idee..

IVM tijden van de keuring..


ik moet 3minuten rijden, ik denk dus wel dat ik kom.

wss 1 van de laatste sprints voor het verkopen van de scoot.
 
Fonz NRG said:
ik denk niet dat ik tot de volgende dag blijf...die gazonmaaierrace en het optreden van de muziekvereniging kan me nou niet echt boeien 8P

600cc gazonmaairacers gaan wel goed hard naar mijn weten, en is ook gaaf om te zien.

we zien het allemaal wel, eerder de scooter zelf maar in orde krijgen voor zaterdag:rolleyes:
 
-arthur- said:
600cc gazonmaairacers gaan wel goed hard naar mijn weten, en is ook gaaf om te zien.

we zien het allemaal wel, eerder de scooter zelf maar in orde krijgen voor zaterdag:rolleyes:

wij hebben de snelheid er inderdaad wel inzitten.

ik rijd zondags zelf mee in de specialklasse. een zitmaaier met een yamaha R6 blok uit 2000. dat blok is goed voor ongeveer 120pk.

iedereen in ieder geval al wel succes gewenst op de zaterdag!
 
knerp ff nie zo aapke

koop dan gewoon een nieuwe malossi rhq die zichzelf als bewezen heeft, ipv die te dure nieuwe stage as die nog niet leverbaar is.....
 
Back
Top