SBO Sprint - Driewegen 6 mei

[evolution] said:
ik heb de mail niet :) omdat ik pas op driewegen al mijn papieren had ingeleverd en daar niet sprinte , dus nog niet sta ingeschreven officieel

PM ff maar email adres en volledige naam. Mail ik 'm alsnog even ;)
 
Tyrone said:
erg vet allemaal :)

maar zijn er nog leuke scores neergezet ?

AdiozZz

epc blauwe zip 22.9
epc 2fast slider 24.x

dat waren de hoogste,
ik weet niet of de scores helemaal kloppen
 
was een zeer geslaagde mooie dag, kheb me goed vermaakt zonder scooter en genoten van het mooie weer. Ook zeer netjes georganiseerd op naar de volgende sprint..
 
Ferry:
184-1147015480.jpg


Cris:
184-1147015486.jpg
 
mhr team 2004 en 2006 is het verschil wat ik heb gezien ;)

heb je nog foto's van mijn zip ralf? bierflesje uit de voorkap nr 180

mvg, wieger
 
Was een toffe meeting goed geregeld enzo. Alleen snapte ik niet hoe het groepje met antilianen goed gekeurd kon worden in de super special klasse. Aan gezien er bij hun geen borging aanwezig was :rolleyes:

@ ralf heb je nog een foto van een sonic in spuitplamuur, startnmmr. #19
tnx ;)
 
C4rN said:
@ ralf heb je nog een foto van een sonic in spuitplamuur, startnmmr. #19
tnx ;)

op de officiele foto pagina op st.net, is die foto van mij in de sprint tegen jou, niet dat je daar veel op ziet maargoed :D

leuk ff tegen je gereden te hebben:)

mvg,
 
MHR said:
op de officiele foto pagina op st.net, is die foto van mij in de sprint tegen jou, niet dat je daar veel op ziet maargoed :D

leuk ff tegen je gereden te hebben:)

mvg,


Zeker vond ik ook.

@inne/kenny, hoe zit het met de rijders die evt in hun 5de kwalificatie tijd hun snelste tijd hebben neergezet. Of is daar geen sprake van?
 
C4rN said:
Was een toffe meeting goed geregeld enzo. Alleen snapte ik niet hoe het groepje met antilianen goed gekeurd kon worden in de super special klasse. Aan gezien er bij hun geen borging aanwezig was :rolleyes:

@ ralf heb je nog een foto van een sonic in spuitplamuur, startnmmr. #19
tnx ;)
er waren nog meer rijders die hun borging niet in orde hadden.
licentie houders krijgen hier een waarschuwing voor met de mededeling dat ze het de volgende x in orde moeten hebben ,niet in orde niet rijden.
bij mensen met een daglicentie gaat dat moeilijk, alleen staat het wel genoteerd.
wanneer zij dus besluiten om een proef/startlicentie te nemen blijft die waarschuwing staan.
 
Candyman said:
er waren nog meer rijders die hun borging niet in orde hadden.
licentie houders krijgen hier een waarschuwing voor met de mededeling dat ze het de volgende x in orde moeten hebben ,niet in orde niet rijden.
bij mensen met een daglicentie gaat dat moeilijk, alleen staat het wel genoteerd.
wanneer zij dus besluiten om een proef/startlicentie te nemen blijft die waarschuwing staan.


waarom dan niet kiezen voor niet geborgd = niet rijden, gelijk al.

ik bedoel, de regels zijn er imo niet voor niets? en om die "omdat ze maar 1x rijden" nou om te gaan buigen/negeren vind ik vrij apart?

want je had die mensen oko gewoon kunnen weigeren als ze geen borging hadden..
 
C4rN said:
Zeker vond ik ook.

@inne/kenny, hoe zit het met de rijders die evt in hun 5de kwalificatie tijd hun snelste tijd hebben neergezet. Of is daar geen sprake van?
daar was geen sprake van en wanneer dit wel het geval is wordt die tijd geschrapt.
er waren een aantal personen die inderdaad niet konden tellen..........
en het dan nog verprutsen met een valse start:rolleyes:
 
Joene. said:
waarom dan niet kiezen voor niet geborgd = niet rijden, gelijk al.

ik bedoel, de regels zijn er imo niet voor niets? en om die "omdat ze maar 1x rijden" nou om te gaan buigen/negeren vind ik vrij apart?

want je had die mensen oko gewoon kunnen weigeren als ze geen borging hadden..
het wordt niet genegeerd zeg ik toch het is genoteerd van iedereen.
we willen omdat het nieuw is iedereen de kans geven het in orde te hebben en niet gelijk naar huis te sturen.( mits het verantwoord is natuurlijk )
 
Net als met de milieumatten, we zouden ook iedereen die niet op hun milieumat sleutelt kunnen disqualificeren, of we kunnen ze ff de kans te geven het op te lossen en het voortaan goed te doen?
 
Back
Top