SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NzUSDYgPPgs&feature=related"]5th MGPC Scooter Cup - Macau, 2007 - YouTube[/ame]

Zo duurt opstellen wel lang ja. Wat een happening is dat daar.
 
gisteren nog even gesleuteld aan de zippert. nieuwe blokkie hangt eronder:p voorveer wordt op het moment aangepast.Velgen zijn ook toe aan iets anders:p binnenkort weer even af maken.Me broer heeft de 98 rijdent op het moment en moet allleen nog kap werk erop. we zijn dus al bijna klaar voor emmen.Zijn er al mensen die er klaar voor zijn?
en hebben jullie er al zin in?
 
Die van mij is ook weer klaar:) even de spinnenwebben uit me helm en pak halen want dit duurt wel heeeeeeeeeeeeeel lang zo'n zomerstop! Ik stem voor PMT slicks uit de stage6 #stage6cupzougoedkoopmoetenzijn

:)
 
Mee eens, heb het daar ook al eens over gehad met een aantal rijders. Zou sowieso wel leuk zijn als iedereen met dezelfde banden moet rijden. Stage6 slick verplicht, regenbanden vrij ofzo. Of is de levering van de s6 banden slecht?
 
mijn zakgeld zou dat ook wel chill vinden als de pmt verboden zou zijn. maar zijn echt de shit! dus in de open moet het wel vrij blijven vind ik:pVoor de stage 6 zou het wel een goeie optie zijn.
 
Mee eens, heb het daar ook al eens over gehad met een aantal rijders. Zou sowieso wel leuk zijn als iedereen met dezelfde banden moet rijden. Stage6 slick verplicht, regenbanden vrij ofzo. Of is de levering van de s6 banden slecht?

Zo ver ik weet levert Scooterdealer nu geen Dunlops meer maar wel verschillende soorten Stage6 slicks.. Zelfde banden brengt de 'alle rijders zelfde materiaal dus draait om stuurmanskunsten' opzet van de klasse weer terug:)
 
zeker en dan is het niet wie het meeste geld heeft die dan wint.pmt banden ga je zonder twijfel halve seconde harder dan dunlops of stage 6 slicks.Voor de rest wie komen er allemaal naar emmen?en kunnen we er zaterdag trainen?
 
Ik heb ook zin om te rijden, heb helaas geen scooter meer! Zit er trouwens echt zoveel verschil tussen de stage6 slick en de PMT Mitch? Heb je het zelf getest?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top