SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
beide staan compleet uit elkaar en opgeslagen bij me ouders op de zolder. :). Moet nog maar is zien of ik zin krijg deze winter :) om weer wat te gaan bouwen. Als ik er een klaar maak is het alleen nog voor de mooi weer races en de leuke banen :). Verder moet ik ook weer een paar dingen aankopen. Dus we zien wel weer ;)
 
Ik heb mijne laatste x @ spa behoorlijk aan friet gereden (kapwerk) maar heb er nog niks aan gedaan :+

Het was dus Klapwerk ;)
Erik had ook nog goed schade gereden op Spa op zaterdag of niet.

En had jij nu ook al met een speed blok gereden @ Spa?
 
En mensen zijn we allemaal alweer druk aan het bouwen en kopen?

Ikzelf heb hem net helemaal afgebroken en de eerste lijstjes van wat ik mag gaan kopen zijn gemaakt. Word een dure winter :p

Alles ligt bij ons nog in een hoek.... Te wachten op een opfris beurtje. Heb overigens nog heeeel veel spullen dubbel liggen, complete S6 racer over. Dus als je nog goede gebruikte spullen zoekt....

gr rianne
 
mijne staat nog zoals die er 3-okt bij stond. beetje kapschade gereden toen. Speed blokkie hangt er nog onder. 1 kick er het start.

Beetje door de polder knallen hier als het me uit komt. Ga na de jaar wisseling wel eens beginnen met vers kappensetje, blokje revisie en wat vermogen zoeken.

S6 of Speed ik zie het wel. heb van alles liggen op moment.
 
niet beginne miereneuken hobby gaat voor studeren ;)

heb laten weten aan timmy en hij zou mss ook komen dus schuif die boeken aan de kant en kom gewoon knalle

De zin is er wel in ieder geval!
Het is wel zo dat ik om 6 uur ook een 2 uren kart race ga rijden in Genk dus dat wordt hem niet vrees ik :X --> 1 complete dag verlies is ook niet zo best :p.
 
Alles ligt bij ons nog in een hoek.... Te wachten op een opfris beurtje. Heb overigens nog heeeel veel spullen dubbel liggen, complete S6 racer over. Dus als je nog goede gebruikte spullen zoekt....

gr rianne

Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek spullen voor een open blokkie :W

Btw nog stoere foto's van mijn eerste motorrace ervaring, die ik ook met jullie wil delen:
09AZ-5986-106.jpg
09AZ-6030-145.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top