SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Ik wil het heel graag met je eens zijn, want het zou super zijn als je zo'n opstapklasse kan maken maar dat is gewoon niet te doen.

Mooi, heb laatst al mijn parts gekocht voor volgend jaar ;) Zou mooi zijn als ik de helft nu weer kon verkopen haha :p
 
Heb hem er nog niet over gesproken, hij is erg druk op het moment. Denk wel dat ie daar zijn visie over wil geven.

Denk alleen dat als vast bandenmerk komt dat je dan naar leverbaarheid moet kijken en dat er een max aantal gebruikt mag worden.
 
Heb hem er nog niet over gesproken, hij is erg druk op het moment. Denk wel dat ie daar zijn visie over wil geven.

Denk alleen dat als vast bandenmerk komt dat je dan naar leverbaarheid moet kijken en dat er een max aantal gebruikt mag worden.

Je kunt ook de merken opgeven waarmee gereden mag worden.
 
Hi All,
Ik ben vandaag bij S6 geweest in Duitsland vandaar dat ik nu pas alles bij lees.

Het idee van een verplichte band in de S6Cup vind ik brilliant en ga ik ook zeker iets mee doen. Nu de PMT's er zijn merk je dat het kwa banden duur word en een stuk minder interresanter voor starters. Verder is een nog lagere klasse als de Basic niet te doen, heb ik al zo vaak met zoveel mensen over gepraat, maar het gaat gewoon niet :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top